افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

مراقبت از پوست در فصل تابستان / اجازه دهید به شما بگویم چه کاری انجام دهید تا پوست شما از شما تشکر کند

  • کد خبر : 257435
مراقبت از پوست در فصل تابستان / اجازه دهید به شما بگویم چه کاری انجام دهید تا پوست شما از شما تشکر کند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- هنگام گرما، بدن انسان واکنش های مختلفی از خود نشان می دهد و باید با توجه به این تغییر دما، تغییر کوچکی در سبک زندگی ایجاد کرد تا تعادل بدن به هم نخورد. یکی از مهم ترین قسمت های بدن که با گرم شدن هوا […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- هنگام گرما، بدن انسان واکنش های مختلفی از خود نشان می دهد و باید با توجه به این تغییر دما، تغییر کوچکی در سبک زندگی ایجاد کرد تا تعادل بدن به هم نخورد. یکی از مهم ترین قسمت های بدن که با گرم شدن هوا نیاز به توجه بیشتری دارد پوست است، به خصوص آن قسمت هایی از پوست که پوشیده از لباس نیستند. متخصصین پوست و مو توصیه هایی برای استفاده از ضد آفتاب و محافظت از پوست بدن به خصوص پوست صورت در فصل گرما دارند که در این مقاله به آنها اشاره می کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

یک برنامه منظم پوستی داشته باشید

برای کاهش اثر گرما و خشکی روی پوست، توصیه می شود روتین پوستی متناسب با نوع پوست خود داشته باشیم. برای پوست های خشک بهتر است به جای محصولات خامه ای از محصولات مبتنی بر ژل استفاده کنید. علاوه بر این، برای پوست های چرب، محصولات مبتنی بر آب را می توان جایگزین کرد زیرا سبک تر و غیر چرب هستند. پاکسازی، تقویت کننده و مرطوب کننده (دو بار در روز) به تمیزی و شادابی پوست در فصل تابستان کمک می کند.

سفتی پوست-2

مقدار زیادی آب بنوشید

در فصل گرما بدن به دلیل تعریق مقدار زیادی آب از دست می دهد و باید با نوشیدن آب این آب از دست رفته جبران شود. جدای از این، بهتر است چند بار در روز صورت خود را بشویید و رطوبت کافی به پوست خود بمالید.

استفاده از مرطوب کننده ها قبل از خواب می تواند کمک خوبی برای حفظ رطوبت پوست و شادابی و طراوت آن باشد.

سفتی پوست-8

حتما از ضد آفتاب استفاده کنید

احتمالاً می دانید که استفاده از کرم ضد آفتاب چقدر برای پوست شما مهم است. استفاده از کرم ضد آفتاب از پیری زودرس، لکه های پیری و ایجاد خطوط و چین و چروک جلوگیری می کند. گفته می شود در طول سال در هوای ابری و حتی در منزل برای محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب باید از ضد آفتاب مناسب استفاده کنید اما در فصل تابستان این نیاز بیشتر می شود و داشتن یک کرم خوب ضروری است. ضد آفتاب .

تنگی پوست-1

از آرایش های سنگین خودداری کنید

پوست صورت برای خنک ماندن نیاز به تنفس دارد و این نیاز در فصل گرما افزایش می یابد. آرایش غلیظ و سنگین منافذ پوست شما را مسدود کرده و مانع تنفس شما می شود.

بهتر است در فصل تابستان تا حد امکان از آرایش های سنگین پرهیز کنید و به جای آن از کرم های ضد آفتاب رنگی و بالم لب استفاده کنید.

سفتی پوست-4

آب میوه ها و سبزیجات طبیعی را فراموش نکنید.

علاوه بر نوشیدن آب فراوان که در فصل گرما بسیار ضروری است، خوردن میوه هایی که آب زیادی دارند مانند هندوانه و خربزه به خنک ماندن پوست کمک می کند.

نوشیدن آب میوه های طبیعی و همچنین مصرف سبزیجات تازه پر از آب مانند خیار و کاهو تاثیر مثبتی در حفظ رطوبت پوست خواهد داشت.

سفتی پوست-9

لباس خنک بپوش

در فصل گرما بدن بیشتر از فصول دیگر عرق می کند، بنابراین برای جلوگیری از این اتفاق باید لباس های خنک و سبک بپوشید. برای جلوگیری از تعریق بیش از حد، خارش پوست و عفونت های قارچی، لباس های نخی و گشاد را با لباس های تنگ ساخته شده از مواد مصنوعی جایگزین کنید.

سفتی پوست-7

اگر به مد و ظاهر خود اهمیت می دهید، صفحه زیبایی سایت شایانوز را از دست ندهید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=257435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.