افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

خبر مهم برای متقاضیان وام.

  • کد خبر : 257422
خبر مهم برای متقاضیان وام.

به گزارش کماپرس به نقل از منبع، بانک آینده به مشتریانی که توانسته اند وام کار دریافت کنند، 100 میلیون توکن وام ارائه می کند. این تسهیلات با سود 23 درصد به مشتریان ارائه می شود. ضمانت اصلی دریافت این تسهیلات ارائه ضمانت نامه رسمی است. لازم به ذکر است به تشخیص بانک و بسته […]

به گزارش کماپرس به نقل از منبع، بانک آینده به مشتریانی که توانسته اند وام کار دریافت کنند، 100 میلیون توکن وام ارائه می کند. این تسهیلات با سود 23 درصد به مشتریان ارائه می شود. ضمانت اصلی دریافت این تسهیلات ارائه ضمانت نامه رسمی است.

لازم به ذکر است به تشخیص بانک و بسته به سقف وام و رتبه اعتباری متقاضیان، ضمانت این تسهیلات متفاوت خواهد بود. سود این وام به 23 درصد می رسد و افراد می توانند این اعتبار را در مدت 12، 24 یا 36 ماه پس از دریافت آن بازپرداخت کنند.

با توجه به شرایط مذکور و مدت زمان استهلاک 36 ماهه، مبلغ هر قسط بالغ بر 3 میلیون و 870 هزار و 972 توکن می باشد. سود کل این تسهیلات 39 میلیون و 354 هزار و 998 تومان و رقم کل تسهیلات و سود آن 139 میلیون و 454 هزار و 998 تومان برآورد شده است.

سرمایه های جهاد چیست؟

پس از دریافت این وام، مردم می توانند در مراکز فروش حضوری جهاد کالا واقع در محل دائمی نمایشگاه های لوازم جانبی مانند مبلمان، فرش، لوازم خانگی و … اقدام به خرید کالاها و محصولات مختلف کنند. جهاد کالا طرح ملی حمایت از تولید، خرید لوازم خانگی ایرانی با تسهیلات ویژه و همچنین طرح ملی خرید جهیزیه ایرانی با حضور تولیدکنندگان و فروشندگان کشور است.

بانک آینده این تسهیلات را برای رشد و ارتقای تولید و حمایت از تولیدکنندگان انواع کالاهای ایرانی، علاوه بر تامین بخشی از نیازهای کالاهای اساسی جامعه فراهم کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=257422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.