افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

ضعف بازیکنان پرسپولیس مشخص شد/ قرمزها محکوم به برد هستند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 257357
ضعف بازیکنان پرسپولیس مشخص شد/ قرمزها محکوم به برد هستند – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم فوتبال پرسپولیس یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه موفق شد در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف هم برود و این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم ایران به پایان رسید. پرسپولیس. نهایی شد. قرمزها باید در هفته 27 با هواداران […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم فوتبال پرسپولیس یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه موفق شد در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف هم برود و این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم ایران به پایان رسید. پرسپولیس. نهایی شد. قرمزها باید در هفته 27 با هواداران روبرو شوند و باید در این بازی خارج از خانه پیروز شوند تا امید خود را برای پیروزی در فصل 23 حفظ کنند.

فرزاد آشوبی کارشناس فوتبال درباره عملکرد پرسپولیس در دیدار با نساجی گفت: بازیکنان پرسپولیس بازی را خیلی خوب شروع کردند و “اسماراو در تمرین بازیکنان عملکرد بسیار خوبی داشت. به نظر من اگر بازیکنان می توانستند به همان عملکرد ابتدایی بازی ادامه دهند، قطعا پرسپولیس برای برد مشکلی نداشت.

وی ادامه داد: اخراج سروش رفیعی کار را برای پرسپولیس سخت کرد و باید به این نکته اشاره کنم که وقتی پرسپولیس از حریف جلو می زند بازیکنان این تیم معکوس بازی می کنند و این باعث می شود حریف خیلی زود دروازه این تیم را باز کند. پیروزی مقابل نساجی و آن هم در قائم شهر با توجه به جو ورزشگاه و حضور پرشور هواداران مازندرانی کار بسیار سختی است و به نظر من پرسپولیسی ها عملکرد خوبی از خود نشان دادند به خصوص که بعد از 10 نفره شدن توانستند گل دوم را به ثمر برسانند. پیروزی .

هرج و مرج تعویض اسمار وی در این دیدار گفت: به نظرم همه بازیکنانی که در پرسپولیس بازی کردند عملکرد خوبی داشتند. یکی از جایگزین های خوب اسماراین سینا اصدبیگی بود که با ورود به زمین، بیشترین مالکیت توپ را در میانه میدان پرسپولیس در اختیار داشت و خیلی زود پاس گل دوم تیمش را داد.آستین آرونوفاو فرستاد و بر خلاف دیدار با آلومینیوم، البته در آن بازی نمی‌توان همه تقصیرها را به گردن گرفت. اسمار او در این بازی تعویض های معقولی انجام داد که به نفع پرسپولیس بود.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره دیدار هفته آینده این تیم و هواداران گفت: از زمانی که مسعود شجاعی به جمع هواداران پیوست این تیم نتایج بهتری کسب کرده و بازیکنان این تیم فوتبال خود را به نمایش گذاشته اند. هستند. البته در هفته های اخیر هیچ مسابقه ای را نباید آسان تلقی کرد و این دیدار نیز مانند سایر دیدارها حساس و مهم خواهد بود. پرسپولیس محکوم به برد است و نباید امتیاز از دست بدهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=257357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.