افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

تیم های ورزشی ناشنوایان باید تقویم ثابتی داشته باشند – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 257088
تیم های ورزشی ناشنوایان باید تقویم ثابتی داشته باشند – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش مصطفی خبرنگار مهر neko لعل آزاد سه شنبه شب در حاشیه مجمع عمومی سالانه هیئت ورزش های ناشنوایان گفت: بسیار خوشحالم که در استان قهرمان خیز مازندران که زادگاه امام علی حبیبی ها، حسن یزدانی ها و… است هستم. لعل آزاد افزود: مازندران همیشه در همه عرصه ها مایه افتخار ورزش کشور بوده […]

به گزارش مصطفی خبرنگار مهر neko لعل آزاد سه شنبه شب در حاشیه مجمع عمومی سالانه هیئت ورزش های ناشنوایان گفت: بسیار خوشحالم که در استان قهرمان خیز مازندران که زادگاه امام علی حبیبی ها، حسن یزدانی ها و… است هستم.

لعل آزاد افزود: مازندران همیشه در همه عرصه ها مایه افتخار ورزش کشور بوده است و در بیشتر رشته های ورزشی خود ناشنوایان بزرگی داشته ایم که در رویدادهای مختلف به خود افتخار کردند.

وی با بیان اینکه امیدوارم ورزش مازندران همیشه بدرخشد، افزود: امیدواریم با پتانسیل استان مازندران همیشه در ورزش به ویژه ورزش ناشنوایان بدرخشید.

رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان تاکید کرد: هیئت های ما در استان ها باید تقویم ورزشی منسجمی داشته باشند و توجه به بحث همه ورزش های ناشنوایان بسیار مهم است.

وی ادامه داد: همه خانواده ها، مدارس و همه باید به ناشنوایان برای ورزش کمک کنند. و باید کیفیت کار را بالا ببریم تا افتخارات و مدال ها بیشتر شود.

ساخت خانه ورزش ناشنوایان

پژمان احمدی مدیر هیئت ورزش های ناشنوایان مازندران در این مجمع اظهار داشت: ما همیشه شرمنده ورزشکاران ناشنوای مستعد مازندران هستیم، اینجا مهد استعدادهاست و اگر شبانه روز برای این عزیزان تلاش کنیم باز هم نمی توانیم. این است. کافی.

احمدی به عملکرد این هیئت در سال گذشته اشاره کرد و گفت: به دنبال این هستیم و در تلاش هستیم با کمک اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان در سال های آینده سالن اختصاصی به عنوان خانه ورزش ناشنوایان داشته باشیم. فدراسیون و حمایت خیرین ورزشی.

رئیس کمیته ورزش های ناشنوایان استان مازندران تاکید کرد: حمایت از ورزشکاران ناشنوا وظیفه ماست و امیدواریم همه دستگاه ها ورزش ناشنوایان را به صورت ویژه و اختصاصی رصد کنند و شرایط ورزشکاران ناشنوایان را بهتر درک کنند.

مصطفی لعل آزاد در حاشیه این مراسم با اهدای لوح از زحمات پژمان احمدی رئیس هیئت ورزش های ناشنوایان تجلیل کرد.

همچنین در پایان این مراسم از قهرمانان، ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان ورزش ناشنوایان تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=257088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.