افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

ایرلاین اهواز پس از 6 سال وقفه به استانبول متصل شد برقراری پروازها

  • کد خبر : 25706
ایرلاین اهواز پس از 6 سال وقفه به استانبول متصل شد برقراری پروازها

محمود نواسیر; بازار: خوزستان یکی از استان های اقتصادی و گردشگری است که برای ارتباط با سایر کشورها نیازمند برقراری پروازهای خارجی است. دو شرکت هواپیمایی ترکیش ایر و ایران ایرتور پیش از این پرواز مستقیم اهواز – استانبول برقرار کرده بودند که پس از مدتی این پروازها به دلیل غیراقتصادی متوقف شد و پس […]

محمود نواسیر; بازار: خوزستان یکی از استان های اقتصادی و گردشگری است که برای ارتباط با سایر کشورها نیازمند برقراری پروازهای خارجی است.

دو شرکت هواپیمایی ترکیش ایر و ایران ایرتور پیش از این پرواز مستقیم اهواز – استانبول برقرار کرده بودند که پس از مدتی این پروازها به دلیل غیراقتصادی متوقف شد و پس از سال ها پرواز اهواز – استانبول که یکی از خواسته های اقتصادی و اقتصادی بود. فعالان گردشگری توسط شرکت هواپیمایی کارون انجام شد.

عصر سه شنبه اولین پرواز اهواز – استانبول با حضور مسئولان و فعالان گردشگری خوزستان انجام شد.

نقش پرواز اهواز – استانبول در توسعه گردشگری

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: یکی از مواردی که باعث توسعه صنعت گردشگری می شود ناوگان حمل و نقل است.

معاون گردشگری خوزستان: ناوگان حمل و نقل قطعا نقش مهمی در جذب گردشگر دارد و هر چه گسترده تر باشد شرایط را برای تعداد زیادی گردشگر فراهم می کند.

جمال عامری نسب افزود: مطمئنا ناوگان حمل و نقل مناسب و در دسترس می تواند نقش مهمی در جذب گردشگر داشته باشد و هر چه گستردگی این ناوگان بیشتر باشد، شرایط را برای حضور پرشمار گردشگران فراهم می کند.

وی نقش پروازهای خارجی را در توسعه گردشگری این استان مهم دانست و گفت: پرواز اهواز – استانبول که یکی از خواسته های فعالان گردشگری خوزستان است با پیگیری های شرکت هواپیمایی کارون برقرار شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان ادامه داد: از نگاه مثبت و پیگیری های مدیرعامل شرکت هواپیمایی کارون، مدیر فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز، سازمان هواپیمایی کشوری قدردانی می کنم. و تمامی عزیزانی که برای برقراری پرواز اهواز-استانبول تلاش کردند این شرکت هواپیمایی گامی مثبت برای صنعت گردشگری محسوب می شود.

امیری نسب ادامه داد: گردشگران داخلی و خارجی باید در شرایط فعلی از طریق سه فرودگاه شهید سلیمانی اهواز، مهرآباد و امام خمینی (ره) بین اهواز و استانبول تردد کنند اما با برقراری پرواز اهواز – استانبول، گردشگران به سفر خواهند رفت. از طریق دو فرودگاه انجام خواهند داد، که در واقع زمان و هزینه های سفر شما را کاهش می دهد.

برقراری پرواز اهواز – دبی در آینده نزدیک

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کارون در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: این پرواز از ترمینال پروازهای بین المللی فرودگاه بین المللی شهید قاسم سلیمانی با هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی کارون به مقصد استانبول ترکیه، اهواز را ترک کرد.

سید محمد محمودی افزود: پرواز اهواز – استانبول روزهای سه شنبه و جمعه ساعت هفت صبح از ترمینال پروازهای بین المللی فرودگاه شهید سلیمانی اهواز انجام می شود.

وی گفت: پرواز مستقیم برگشت استانبول به اهواز در روزهای سه شنبه و جمعه ساعت 12:30 خواهد بود.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کارون تاکید کرد: پیش از این مسافران این استان به صورت غیرمستقیم اهواز را به مقصد تهران ترک می کردند تا به استانبول که دروازه ورود به سرزمین اصلی اروپا است، بروند و پس از ساعت ها انتظار و صرف هزینه بیشتر، حرکت می کردند. با هواپیمای دیگر به استانبول.

محمودی با بیان اینکه راه اندازی این ایرلاین یکی از خواسته های مردم خوزستان است، افزود: این شرکت قصد دارد در آینده پروازهای خارج از کشور از جمله پروازهای اهواز – دبی و کویت و احتمالا تفلیس پایتخت گرجستان را راه اندازی کند. بعدی .

وی تصریح کرد: این شرکت در حال حاضر دو فروند بوئینگ 737، سه فروند فوکر 100 و یک فروند فوکر 50 دارد.

ارتقای وضعیت نمایندگی های خوزستان

یکی از اعضای هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خوزستان به خبرنگار بازار درقطگو گفت: پرواز اهواز – استانبول پس از 6 سال برقرار شد.

علی طالبی زاده افزود: با توجه به اینکه پرواز اهواز – استانبول باید ارزان باشد، هیچ شرکت هواپیمایی حاضر به این ریسک نیست.

وی ادامه داد: پروازهایی که محور گردشگری هستند و بیشتر در قالب تور برنامه ریزی می کنند، یکی از اقدامات آنها پرواز اهواز – استانبول است و هم اکنون آژانس (پیک خوشید) و (امید فاز) چارتر کننده این پرواز هستند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه دفاتر خدمات مسافرتی خوزستان تاکید کرد: با توجه به گرانی بلیت های داخلی، شهروندان خوزستانی برای پرواز از شهرهای دیگر مانند تهران نیازی به صرف هزینه و زمان بیشتری ندارند، بلکه از فرودگاه اهواز پرواز می کنند.

عضو هیئت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی خوزستان: با توجه به اینکه فرودگاه استانبول سوخت پرواز ایرانی را تامین نمی کند، این هواپیما با مسافران کمتری پرواز می کند که کمی به هزینه آن می افزاید.

طالبی در پاسخ به خبرنگار بازار علت گرانی پرواز اهواز – استانبول نسبت به پرواز تهران – استانبول را بیان کرد: این پرواز 140 مسافر دارد و با توجه به اینکه فرودگاه استانبول سوخت پرواز ایرانی را تامین نمی کند. ، این پرواز با 40 مسافر کمتر پرواز می کند، هزینه را کمی افزایش می دهد. مدت زمان پرواز از اهواز حدود سه ساعت و 30 دقیقه است اما از تهران حدود دو ساعت و 30 دقیقه طول می کشد.

وی با بیان اینکه پرواز اهواز – استانبول کمک شایانی به گردشگری استان خواهد کرد، ابراز امیدواری کرد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان به ویژه معاونت گردشگری این اداره کل نگاه مثبتی نسبت به پروازهای خارجی در راستای برنامه ریزی های انجام شده دارد. گردشگری توسعه.

عضوهیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خوزستان سفرهای استان خوزستان به ترکیه را دلیل افزایش تردد گردشگران خارجی دانست و اظهار داشت: آژانس های هواپیمایی خوزستان که با ورشکستگی مواجه هستند با حمایت های مختلف به ویژه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می توانند با استفاده از قابلیت های پرواز خارجی، کسب و کار خود را ارتقا دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=25706

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.