افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

گری جنسلر: همانطور که توسط دادگاه عالی تفسیر شده است، بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده اوراق بهادار هستند

  • کد خبر : 257042
گری جنسلر: همانطور که توسط دادگاه عالی تفسیر شده است، بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده اوراق بهادار هستند

گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در جدیدترین مصاحبه خود پس از صدور اخطاریه ولز علیه پلتفرم رابین هود، مدعی شد که سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال به ویژه از زمان صدور اخطاریه های ولز علیه انواع مختلف شرکت‌های رمزنگاری، اطلاعات آن‌ها موارد ضروری را در مورد ارزهای دیجیتال و این صنعت […]

گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در جدیدترین مصاحبه خود پس از صدور اخطاریه ولز علیه پلتفرم رابین هود، مدعی شد که سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال به ویژه از زمان صدور اخطاریه های ولز علیه انواع مختلف شرکت‌های رمزنگاری، اطلاعات آن‌ها موارد ضروری را در مورد ارزهای دیجیتال و این صنعت دریافت نمی‌کنند.

در این سرزمین همه برنده اند!

به گزارش Blockchain Homeland، جنسلر صبح امروز در برنامه Squawk Box CNBC شرکت کرد و در مورد اقدام اخیر کمیسیون مبادلات و صدور اطلاعیه ولز به شرکت رابین هود از او سوال شد.

همانطور که دیروز گزارش دادیم، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ادعا کرده است که کسب و کار پلتفرم رابین هود ممکن است قوانین اوراق بهادار را نقض کرده باشد و به همین دلیل، اخطاریه ولز علیه این شرکت صادر کرده است.

جنسلر در پاسخ به سوال مجری برنامه خاطرنشان کرد نمی توان در مورد شرکت خاصی صحبت کرد. با این حال وی افزود:

بسیاری از توکن های ارز دیجیتال طبق تفسیر دیوان عالی ایالات متحده اوراق بهادار در نظر گرفته می شوند. بنابراین ما از این قانون پیروی می کنیم. شما سرمایه گذاران اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد آن دارایی ها دریافت نمی کنید.

رابین هود تنها پلتفرم در رادار کمیسیون بورس نیست. ماه گذشته، کمیسیون همچنین اخطار ولزی را علیه UniSwap، یک صرافی غیرمتمرکز، و Consensys، توسعه دهنده کیف پول Metamsk صادر کرد.

چه اتفاقی برای اتریوم خواهد افتاد؟

بحث در مورد امنیت اتریوم از زمانی شروع شد که کمیسیون مبادلات شکایتی علیه ریپل ارائه کرد و هرگز به نتیجه نرسید. علاوه بر این، اسناد منتشر شده پس از شکایت Consensys به کمیسیون مبادلات نشان می دهد که این آژانس حداقل از یک سال پیش به دنبال اثبات امنیت اتریوم بوده است.

در این مصاحبه، جنسلر مستقیماً به سوال میزبان در مورد امنیت یا کالا بودن اتریوم پاسخ نداد. با این حال وی خاطرنشان کرد:

سوال اساسی در ذهن من این است که چگونه اطمینان حاصل کنیم که سرمایه گذاران آمریکایی محافظت می شوند؟ این تنها چیزی است که می توانم بگویم. در حال حاضر، سرمایه‌گذاران اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمی‌کنند و واسطه‌ها در این بازار نسبتاً متمرکز در تضاد هستند و کارهایی را انجام می‌دهند که ما هرگز اجازه نمی‌دهیم در بورس نیویورک اتفاق بیفتد.

در حالی که کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده به وضوح اتریوم را یک “کالا” نامیده است، کمیسیون بورس هنوز نقش این ارز دیجیتال را مشخص نکرده است. در عین حال، شرکت‌های مختلف از جمله بلک راک به دنبال راه‌اندازی ETF‌های اسپات اتریوم هستند، اما خوش‌بینی کلی در مورد تأیید این درخواست‌ها کاهش یافته است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-05-07 19:56:44

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=257042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.