افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

تعطیلی دانشگاه بعد از 140 سال

  • کد خبر : 25703
تعطیلی دانشگاه بعد از 140 سال

یک دانشگاه آمریکایی بعد از 140 سال به دلیل مشکلات اقتصادی تعطیل می شود. به گزارش ایسنا به گزارش کریستین تودی، دانشگاه آلیانس که قبلاً به نام کالج نیاک شناخته می شد، چندین سال بود که در تنگنای مالی شدیدی قرار داشت. به همین دلیل و به دلیل از بین رفتن اعتبار به زودی به […]

یک دانشگاه آمریکایی بعد از 140 سال به دلیل مشکلات اقتصادی تعطیل می شود.

به گزارش ایسنا به گزارش کریستین تودی، دانشگاه آلیانس که قبلاً به نام کالج نیاک شناخته می شد، چندین سال بود که در تنگنای مالی شدیدی قرار داشت. به همین دلیل و به دلیل از بین رفتن اعتبار به زودی به طور کامل تعطیل می شود.

این دانشگاه 140 ساله که در شهر نیویورک واقع شده است، پس از سال ها مبارزه با مشکلات مالی در 31 آگوست تعطیل خواهد شد.

دانشگاه آلیانس آخرین قربانی بحران مالی در آموزش عالی مسیحی است. از زمان شیوع کرونا، حداقل 18 کالج و دانشگاه مسیحی تعطیل شده اند. دانشگاه‌های مسیحی گروهی از دانشگاه‌های آمریکا هستند که توسط مؤسسات مسیحی تأسیس شده‌اند.

یکی از ویژگی های دانشگاه آلیانس این بود که جمعیت دانشجویی متنوعی داشت. به این ترتیب 34 درصد از جمعیت دانشجویان این دانشگاه آمریکایی لاتین، 30 درصد سیاه پوست، 11 درصد بین المللی و 9 درصد آسیایی و بقیه را دانشجویان آمریکایی تشکیل می دهند.

اخیراً هیات مدیره این دانشگاه به تعطیلی فعالیت دانشگاه آلیانس رای داد و رئیس دانشگاه نیز به اطلاع کارکنان، اساتید و دانشجویان خود و اخراج کارکنان خود پرداخت. فارغ التحصیلان حتی با اطلاع از مشکلات مالی مدرسه، بارها در مصاحبه ها از کلمه شوکه شده استفاده می کردند.

106 دانشجو قصد دارند تا پایان مردادماه فارغ التحصیل شوند و اتحادیه دانشجویی دانشگاه به دنبال برگزاری آخرین جشن فارغ التحصیلی در مردادماه است که می تواند فرصتی باشد برای دور هم جمع شدن و عزاداری تعطیلی دانشگاه.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=25703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.