افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

شکایت پرسپولیس از لوکادیا در چه مرحله ای است؟

  • کد خبر : 256999

به گزارش خبرگزاری ایپنا؛ به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، امیرعلی حسینی اظهار داشت: همانطور که قبلا اعلام شده بود، با توجه به پیروزی باشگاه پرسپولیس در شکایت از یورگن لوکادیا در فیفا، این بازیکن برای طرح موضوع در CAS اقدام کرد. پس از مکاتباتی که انجام شد در نهایت با اعلام دادگاه این پرونده توسط […]

به گزارش خبرگزاری ایپنا؛ به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، امیرعلی حسینی اظهار داشت: همانطور که قبلا اعلام شده بود، با توجه به پیروزی باشگاه پرسپولیس در شکایت از یورگن لوکادیا در فیفا، این بازیکن برای طرح موضوع در CAS اقدام کرد. پس از مکاتباتی که انجام شد در نهایت با اعلام دادگاه این پرونده توسط قاضی بررسی می شود.

به نقل از مهر، وی ادامه داد: CAS اخیرا لایحه ارسالی لوکادیا را برای ما ارسال کرده است که بر اساس آن لایحه ای 115 صفحه ای همراه با اسناد و مدارک در روزهای اخیر تهیه و به موقع ارسال شده است.

دادگاه بین المللی داوری ورزش نیز ساعاتی پس از عملکرد باشگاه دریافت فاکتور را تایید کرد.

مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس در رابطه با آخرین وضعیت صدور مجوزهای حرفه ای توضیح داد: مدارک را پیش از این تهیه و بارگذاری کرده بودیم. آخرین مورد بحث مالکیت بود که با همکاری وزارتخانه ها و سازمان های ذیربط انجام شد و بلافاصله نسبت به تهیه و تنظیم اسناد و ترجمه آنها اقدام کردیم. افزایش این عناصر نیز به سرعت اعلام شده و فرصت هایی که فدراسیون فوتبال از کنفدراسیون گرفته در سیستم صدور مجوز بارگذاری شده و منتظر بررسی و اعلام نظر هستیم. برای پیگیری این موارد حتی در روزهای تعطیل، بخش های درگیر باشگاه و فدراسیون به وظایف خود عمل می کنند.

۲۵۷۵۱

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=256999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.