افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

از بازنشستگان و معلمان نمونه تجلیل شد – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 256964
از بازنشستگان و معلمان نمونه تجلیل شد – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر ، «حیدر رضایی» رئیس اداره آموزش و پرورش کلاچای بعدازظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از معلمان و بازنشستگان نمونه کلاچای تولید علم و سرمایه انسانی را یکی از شاخص های پیشرفت عنوان کرد. از هر کشوری باشد، تصریح کرد: همه این ویژگی ها در آموزش و پرورش نقش داشته است. […]

به گزارش خبرنگار مهر ، «حیدر رضایی» رئیس اداره آموزش و پرورش کلاچای بعدازظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از معلمان و بازنشستگان نمونه کلاچای تولید علم و سرمایه انسانی را یکی از شاخص های پیشرفت عنوان کرد. از هر کشوری باشد، تصریح کرد: همه این ویژگی ها در آموزش و پرورش نقش داشته است.

رضایی با تاکید بر اینکه کار آموزش و پرورش حساس است و در عین حال پیشرفت هر کشوری از آموزش و پرورش می گذرد، بنابراین همه ما مدیون این نهاد بزرگ آموزشی و معلمان هستیم، افزود: اگر آموزش و پرورش پویا وجود داشته باشد معلمان توانمند هستند. و محیط آموزشی مناسب در صورت عدم حضور آنها قطعاً این مشکل در موفقیت آموزش اختلال ایجاد می کند.

وی خاطرنشان کرد که معلمان متولیان کسانی هستند که در جهت تربیت و هدایت جامعه گام برمی دارند، افزود: معلمان نقش و جایگاه مهمی در رشد فرهنگی جامعه دارند و هفته معلم بهترین فرصت برای پاسداشت مقام معظم رهبری است و باید مورد احترام قرار گیرد. نهم.

رضایی تصریح کرد: همه باید از سیره استاد شهید مطهری درس بگیریم چرا که ایشان عمر پربرکت خود را در مسیر تعلیم و تربیت و در این راه سپری کردند. محترم و با افتخار به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه همه ما موظف به تواضع در برابر معلم هستیم، دلیل این امر را در رشد انسان دانست و گفت: معلم انسان ساز است و این یکی از بهترین مقام هایی است که خداوند به معلمان داده است.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم که به مناسبت هفته معلم برگزار شد از 20 معلم نمونه و 35 معلم بازنشسته تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=256964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.