افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

نحوه تکریم معلمان در اصفهان تغییر کرد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 256904
نحوه تکریم معلمان در اصفهان تغییر کرد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا ابراهیمی ظهر سه شنبه با گرامیداشت یاد و خاطره ۳۴۵ معلم و ۵۷۰۰ دانشگاهی از ۵۰۰ معلم نمونه استان اصفهان تجلیل کرد. دانشجو شهید استان اصفهان در جنگ تحمیلی اعلام کرد: شهدا معلمان تربیت یافته ای هستند که به نوبه خود معلمانی تربیت یافته مانند علما و ائمه جماعات بوده […]

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا ابراهیمی ظهر سه شنبه با گرامیداشت یاد و خاطره ۳۴۵ معلم و ۵۷۰۰ دانشگاهی از ۵۰۰ معلم نمونه استان اصفهان تجلیل کرد. دانشجو شهید استان اصفهان در جنگ تحمیلی اعلام کرد: شهدا معلمان تربیت یافته ای هستند که به نوبه خود معلمانی تربیت یافته مانند علما و ائمه جماعات بوده اند و ما مفتخریم که معلم و همکار انبیاء هستیم.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین افتخارات ما پیشرفت در راه انبیای الهی است، خاطرنشان کرد: باید در تربیت امانت های خود یعنی دانش آموزان کوشا باشیم چرا که شکل گیری علم دانشجو اولویت اول معلم انتقال دانش است. دانشجو به کمال انسان، هدف آخر او تبدیل شد به

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه نحوه تکریم معلمان در اصفهان در دو سال اخیر تغییر کرده است، ادامه داد: در شورای آموزش و پرورش استان مطرح شد که تکریم معلمان وظیفه همه است، به عنوان یک رهبر مقام معظم رهبری انقلاب هم گفت که جامعه باید جشن بگیرد. سقوط و تشکر از استاد

ابراهیمی با اشاره به اینکه ستاد تجلیل از معلمان به ریاست استاندار اصفهان و در شهرستان ها با محوریت فرمانداران تشکیل شد، افزود: مسئولان استانی برای ستاد تجلیل از معلمان پای کار آمدند و همه مسئولان به مدارس رفتند. در پایان. سال تجلیل از معلمان اقدامی که امسال الگویی برای کل کشور شد.

وی با بیان اینکه از سال گذشته پوششی تحت عنوان معلم ایثارگر با هدف ایجاد الگوی معلمان اثربخش در استان ساخته شده است، خاطرنشان کرد: معلمانی که از نظر رهنمودی می توانند معلم باشند. خیر آنها را شامل می شد، اما او کارهای مهمی را در منطقه خود انجام داده بود، مانند مدرسه ای که 1540 دانش آموز در آن حضور داشتند دانشجو به کسانی که ترک تحصیل کرده‌اند، یا معلمی که بچه‌هایی را که در مدرسه کار می‌کنند می‌گیرد و نه تنها به تحصیل آنها می‌اندیشد، بلکه به معیشت خانواده‌شان هم می‌اندیشد، یا معلمی که بیمار است، بازپرداخت کنید. دشوار رفتار از خودگذشتگی وارد کلاس می شود و می گوید سر کلاس خوب می شوم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه خانواده های دانش آموزان و فرهنگیان کمپین ایثارگری را به 1500 نفر ارائه کردند، تصریح کرد: معلم نمونه باید در همه ابعاد اعم از آموزشی، دینی، آموزشی و پژوهشی و اجتماعی باشد برای یک مربی ضروری است.

ابراهیمی افزود: همیشه در تمامی جلسات مسئولیت پذیر باشید. می توان میدانم که بر اقامه نماز جماعت در مدارس تاکید داریم و معلمان نمونه در رأس نماز جماعت باشند زیرا اگر خانواده تعالی داشته باشد علم دانشجو برای علم و اندیشه نظم و برکت می خواهیم، ​​باید آن را در نماز جستجو کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=256904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.