افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

سلطانی: نتایج استقلال خوب است اما پرسپولیس قهرمان می شود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 256886
سلطانی: نتایج استقلال خوب است اما پرسپولیس قهرمان می شود – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است با وجود نتایج خوب استقلال و هدایت این تیم، پرسپولیس در پایان لیگ قهرمان خواهد شد. بهروز سلطانی در گفت وگو با تسنیم درباره پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی در قائم شهر اظهار داشت: پرسپولیس در دیدار مقابل نساجی سه امتیاز مهم را به دست آورد. با در نظر گرفتن جو […]

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است با وجود نتایج خوب استقلال و هدایت این تیم، پرسپولیس در پایان لیگ قهرمان خواهد شد.

بهروز سلطانی در گفت وگو با تسنیم درباره پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی در قائم شهر اظهار داشت: پرسپولیس در دیدار مقابل نساجی سه امتیاز مهم را به دست آورد. با در نظر گرفتن جو ورزشگاه و اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد، ارزش این سه امتیاز بسیار بالاست. پرسپولیس نیمه اول را خیلی خوب شروع کرد و کنترل بازی را در اختیار داشت و توانست در این نیمه از امتیازات استفاده کند، اما در نیمه دوم این نساجی بود که کمی بازی را در دست گرفت، اخراج سروش رفیعی هم باعث شد و بعد از آن. پرسپولیس 10 نفره شد، نساجی هم گل زد.

وی ادامه داد: خوشبختانه اشتباهات اسمار در جام حذفی و دیگر دیدارهای پرسپولیس در دیدار مقابل نساجی تکرار نشد. بازیکنان با درک شرایط موقعیت این تیم پس از 10 نفره شدن سعی در کنترل بازی داشتند و با حفظ روحیه موفق به زدن گل پیروزی شدند، البته نباید از درخشش آرونوف غافل شد.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: وقتی بازی های پرسپولیس را با هدایت اسمار تماشا می کنم متوجه می شوم که او اهل بازی های بزرگ نیست. وقتی پرسپولیس در اولین دیدارهایش پیروز شد، همه می گفتند پرسپولیس در دوران اسمار تغییر کرده است، اما سرمربی برزیلی نتوانست در دیدارهای مهمی مثل دربی و بازی با سپاهان تاثیرگذار باشد. حتی در جام حذفی مقابل آلومینیوم با اشتباهات مهلکی باعث حذف پرسپولیس شد.

سلطانی درباره عملکرد بیرانوند پس از بازگشت از مصدومیت تصریح کرد: به هر حال بیرانوند پس از چند هفته غیبت دومین بازی خود را انجام داد و باید در مورد او نظر منصفانه داشته باشیم. در اینکه علیرضا یک وزنه سنگین در تیم پرسپولیس است شکی نیست. او مطمئنا با آمادگی بیشتر در بازی های آینده بهتر عمل خواهد کرد. فکر می کنم علاوه بر استفاده از بیرانوند، باید برای بازیکنانی مثل رفیعی برنامه ریزی کنیم تا بتوانند زمین بازی را ببینند و تجربه کسب کنند تا در مواقع نیاز بتواند پشتیبان خوبی در دروازه باشد.

وی در پایان با تمجید از خریدهای خارجی پرسپولیس گفت: پرسپولیس همیشه جزو تیم هایی بوده که خریدهای بی کیفیتی داشته است اما در نیم فصل دوم برای اولین بار شاهد جذب دو تیم باکیفیت از سوی پرسپولیس بودیم. آنهایی که -بازیکنان خارجی باکیفیت که خیلی خوب کار کردند. در جام حذفی هم وقتی اسمار عبدالکریم و آرونوف را از بازی خارج کرد، دیدیم که وزن تیم کاهش پیدا کرد و باعث شد تا آلومینیوم با جسارت بیشتری حمله کند. فکر می کنم اگر چه استقلال در حال حاضر تیم خوبی است و با یک امتیاز اختلاف در صدر جدول است، اما پرسپولیس شخصیت بیشتری برای قهرمانی دارد و آبی ها شرایط قهرمانی را ندارند و این پرسپولیس است. که در پایان لیگ قهرمان جام خواهد شد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)