افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

بزرگترین گلخانه کشور در استان مرکزی نزدیک صنعت ایجاد شده است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 256745
بزرگترین گلخانه کشور در استان مرکزی نزدیک صنعت ایجاد شده است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلیس الائمه بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با فعالان اقتصادی و تشکل های صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با حضور وزیر امور خارجه. سکوت وی گفت: در آینده نزدیک نمایندگی وزارت امور خارجه در استان مرکزی ایجاد می شود و استقرار آن هم اکنون انجام شده است. […]

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلیس الائمه بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با فعالان اقتصادی و تشکل های صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با حضور وزیر امور خارجه. سکوت وی گفت: در آینده نزدیک نمایندگی وزارت امور خارجه در استان مرکزی ایجاد می شود و استقرار آن هم اکنون انجام شده است.

وی افزود: هنرستان های جوار صنعت از سال گذشته در راستای اجرای طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش و افزایش نسبت آموزش های فنی و حرفه ای مورد توجه قرار گرفت و هنرستان جوار صنعت بزرگ ترین در کشور راه اندازی شد. در استان مرکزی و سایر هنرستان ها نیز در حال پیگیری هستند.

استاندار مرکزی تاکید کرد: محصولات واحد تولیدی هپکو کیفیت دارد و معادن و بخش خصوصی تولید را به این شرکت واگذار می کنند و بقیه مصرف کنندگان ماشین آلات مورد نیاز هستند. هپکو من هم از محصولات این شرکت بازدید کرده ام و باید شناخته شود. هپکو برای اولین بار پس از چندین سال قرارداد صادراتی را با یکی از کشورهای منطقه منعقد کرده است.

مخلص الائمه تاکید کرد: آب سنگین در استان مرکزی کیلویی 800 دلار و نفت خام تولیدی 80 دلار در هر بشکه به فروش می رسد که ظرفیت ویژه ای در استان محسوب می شود.

استاندار مرکزی بزرگترین بحران کشور نارضایتی انرژی ذکر کرد و گفت: این نارضایتی به محیط زیست آسیب رسانده است و یکی از راهکارهای این امر توسعه صنعت ریلی است.

وی در خصوص خودروی پارس نیز ادامه داد: شهرداری تهران و سایر شهرهایی که در کلان شهر نیاز دارند باید از ظرفیت خودروی پارس استفاده کنند. مپنا استفاده در اراک.

وی خاطرنشان کرد: سی و دومین کنگره بین المللی انجمن مهندسان مکانیک کشور امروز در دانشگاه صنعتی اراک تشکیل جلسه داد و افزود: کنسرسیوم توسعه اقتصادی امیر کبیر استان مرکزی امروز در دانشگاه صنعتی اراک افتتاح شد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: انتظار می رود انجمن یا شرکت هایی که در این کنسرسیوم عضویت ندارند به این کنسرسیوم بپیوندند تا از همه ظرفیت ها استفاده شود. گرفتن انجام داد

اولین موقعیت مرکزی در تنوع تولید

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در ادامه تصریح کرد: استان مرکزی استانی است که در کشور و جهان به دلیل تنوع صنعتی بالا شناخته شده و در تنوع تولیدی رتبه اول کشور و تولید کننده صنعتی است.

علی جودکی افزود: استان مرکزی می تواند هزاران بخش اقتصادی را مدیریت کند، از این رو عنوان شده است ناوبر کشور در تردید است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=256745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.