افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 256121
پرسپولیس نیوز

مدیر فوتبال پرسپولیس گفت: تمدید تیم قرارداد بإ بی تیم انجام می‌شود. افشین پیروانی پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل نساجی اظهار داشت: همیشه از بازیهای پرسپولیس و نساجی لذت می‌برم. نساجی کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد و امیدوارم که در لیگ بما ند. خدا را شکر که بردیم و در نهایت […]

مدیر فوتبال پرسپولیس گفت: تمدید تیم قرارداد بإ بی تیم انجام می‌شود.

افشین پیروانی پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل نساجی اظهار داشت: همیشه از بازیهای پرسپولیس و نساجی لذت می‌برم. نساجی کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد و امیدوارم که در لیگ بما ند. خدا را شکر که بردیم و در نهایت سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی درباره پیشنهادی پرسپولیس گفت: خدا را شکر بعد از سالیان سال اتفاق افتاد و پرسپولیس هم به اصلی بانک شهر است و از مدیران بانک شهر تشکر کنم. به پرسپولیس داشت. ان‌شاءالله که بتوانیم اتفاقات خوبی را برای پرسپولیس رقم بزنیم.

پیروانی درباره داوری بازی با نساجی بررسیان کرد: درباره داوری به عمان باشد نمی‌توانیم حرف بزنیم. امرو2 ری‌های خوب باشیم.

۲ انشاءالله با زی‌های بعد فیرپلی را هم رعایت می‌کنیم.

درباره مدیریت مدیریت است و باشگاه پاس خار دهنده. مطمئد ید کنند و یکسری بازیکن جدید هم جذب کنیم. هواداران ما از تیم ما قهرمانی می‌خواهند.

پیروانی در پاسخ به این سوال با قرارداد دارد، گفت: قرار داد ما با پرسپولیس دلی است، ولی من یک سال دیگر قرارداد دارم.

مدیر تیم فوتبال در پاسخ به این پرسش که «تمدید بازیکنان با اوسمار می‌شود؟» در خصوص بازی های ورود کند.

وی درباره جریمه‌هاطی انجام می‌دهد، گفت: فکر می‌کنید دوست دارید ما جریمه را بپذیرید. ببیند ها را نگاه کنید باید حرفه ای تر شود.

پیروانی درباره سفر هوایی پرسپولیس برای انجام بازی با نساجی مشخص ک رد: فوتبال حرفه‌ای باید تمام ابزار حرفه‌ای را داشته باشد. ما 40 ساعت یم. خداراشکر همه تلاش می کنند که این اتفاق بیفتد.

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال نیو ز شوید(کلیک کنید)