افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

فرجی: مذاکراتی با من برای تمدید قرارداد با پرسپولیس انجام شده است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 256061
فرجی: مذاکراتی با من برای تمدید قرارداد با پرسپولیس انجام شده است – پرسپولیس نیوز

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد که مدیران این باشگاه اولین مذاکرات را با او برای تمدید قرارداد انجام دادند. فرشاد فرجی پس از دومین برد تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نساجی مازندران گفت: دو تیم عملکرد خوبی داشتند. وقتی 10 نفره ماندیم، بازی برایمان سخت شد و خدا را شکر بازیکنان کیفیت خوبی از خود […]

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد که مدیران این باشگاه اولین مذاکرات را با او برای تمدید قرارداد انجام دادند.

فرشاد فرجی پس از دومین برد تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نساجی مازندران گفت: دو تیم عملکرد خوبی داشتند. وقتی 10 نفره ماندیم، بازی برایمان سخت شد و خدا را شکر بازیکنان کیفیت خوبی از خود نشان دادند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مدیران باشگاه پرسپولیس با او برای تمدید قرارداد مذاکره کرده اند یا خیر، تصریح کرد: صحبت های اولیه قبلا انجام شده است اما به سران باشگاه گفتم که شرایط پرسپولیس ظریف است و ما باید روی بازی های باقی مانده لیگ تمرکز کنیم. تیم های دیگر بازیکنان بیشتری برای تمدید قرارداد دارند اما فضای رسانه ای ما را ایجاد کرده و فشار آورده است!

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر که برای نساجی به میدان رفت، گفت: این فضا تکرار نشدنی است. هواداران نساجی از هیچ تلاشی برای این تیم دریغ نکرده اند و انشاالله با بقای لیگ برتر پاداش تشویق و تشویق خود را خواهند گرفت. من هم مثل قائم شهری فقط برای نساجی دعا می کنم و معتقدم این تیم شایسته بقا در لیگ برتر است. نساجی از بازیکنان باکیفیت، مالک حواس و مربی خوب بهره می برد و به سادگی از شانس بی بهره است.

فرجی در پاسخ به این سوال که آیا بازی مقابل هواداران نساجی برای من سخت است، گفت: بازی مقابل نساجی که از کودکی در سکوهای ورزشگاه شهید وطنی بوده برایم سخت است. شرایط فوتبال به گونه ای است که الان در پرسپولیس بازی می کنم. با این حال همیشه حواسم به نساجی است و بازی های این تیم را دنبال می کنم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)