افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

رفیعی: بابت اخراج عذرخواهی می کنم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 255982
رفیعی: بابت اخراج عذرخواهی می کنم – پرسپولیس نیوز

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بابت اخراجش در دیدار با نساجی عذرخواهی کرد. سروش رفیعی درباره دلیل اخراجش در بازی پرسپولیس مقابل نساجی گفت: داور با نشان دادن 2 کارت زرد به شما کارت قرمز می دهد و از بازی اخراج می شوید! البته شوخی کردم و عذرخواهی می کنم اما اینطوری نمی پرسند. و افزود: […]

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بابت اخراجش در دیدار با نساجی عذرخواهی کرد.

سروش رفیعی درباره دلیل اخراجش در بازی پرسپولیس مقابل نساجی گفت: داور با نشان دادن 2 کارت زرد به شما کارت قرمز می دهد و از بازی اخراج می شوید! البته شوخی کردم و عذرخواهی می کنم اما اینطوری نمی پرسند.

و افزود: اول از همه به تیم خوب و دوست داشتنی نساجی خسته نباشید بگویم کادر فنی عالی و هواداران بی نظیری دارند. از صمیم قلب امیدوارم شرایط آنها در بازی های باقی مانده لیگ به گونه ای باشد که بتوانند در لیگ برتر بمانند. بازی خیلی خوبی بود و خیلی خوب شروع کردیم. در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم و با آنالیز خود توپ های خوبی از پرس نساجی گرفتیم و موقعیت های خوبی هم داشتیم. می توانستیم گل دوم یا سوم را بزنیم اما متاسفانه نشد.

هافبک پرسپولیس خاطرنشان کرد: در نیمه دوم در صحنه هایی که به ندرت برایم اتفاق می افتاد اشتباهات و تجربه نداشتم. هر چند سعی کردم جلوی خودم را بگیرم اما به نظر مدنی فر احترام می گذارم. از همه رفقا و کادرفنی پرسپولیس عذرخواهی می کنم. می دانم در آن دقایق چقدر تحت فشار بودند. حدود 50 دقیقه با 10 بازیکن بازی کردیم. این بازی عالی برای تیم ما نشان داد که در چنین شرایطی روحیه پیروزی داریم و می توانیم گلزنی کنیم.

رفیعی خاطرنشان کرد: از همه هواداران صمیمانه و ویژه عذرخواهی می کنم. استرسی که به تلویزیون وارد می کنند را می دانم. فکر می کنم در این مرحله مهم ترین بحث کسب 3 امتیاز بود و امیدوارم در بازی های باقیمانده عملکردم به گونه ای باشد که بتوانم این اشتباه را از ذهن شما پاک کنم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)