افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 255913
کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می شد – پرسپولیس نیوز

یک کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است روزبه چشمی با دریافت کارت زرد دوم در دیدار استقلال و ذوب آهن باید از بازی اخراج می شد. هادی دزفولی در گفت وگو با تسنیم ارزیابی خود از کوپال ناظمی، داور بازی استقلال – ذوب آهن را اینگونه بیان کرد: در نیمه اول داوری مشکلی نداشت و […]

یک کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است روزبه چشمی با دریافت کارت زرد دوم در دیدار استقلال و ذوب آهن باید از بازی اخراج می شد.

هادی دزفولی در گفت وگو با تسنیم ارزیابی خود از کوپال ناظمی، داور بازی استقلال – ذوب آهن را اینگونه بیان کرد: در نیمه اول داوری مشکلی نداشت و اگر اشتباهی هم بود، نبود. مشکل بود. تاثير گذار. به نظر من کوپال نظمی ژن قضاوت دارد و قانونا قضاوت می کند اما باید ضریب شجاعت خود را افزایش دهد.

وی تصریح کرد: روزبه چشمی با دریافت کارت زرد دوم باید از زمین اخراج می شد و گفت: روزبه چشمی باید با دریافت کارت زرد دوم به دلیل اشتباهی که با بازیکن ذوب آهن پشت محوطه جریمه داشت از زمین اخراج می شد. تیم او. این اشتباه داور بود.

کارشناس داوری فوتبال کشور گفت: در دقایق پایانی بازی قبل از گل دوم استقلال، چشمی در محوطه ذوب آهن به زمین زده شد. او سعی کرد داور را فریب دهد اما نتوانست و به همین دلیل در آن صحنه پنالتی رخ نداد.

دزفولی درباره لزوم پرورش رفتار صحیح اعضای تیم در قبال گروه داوران گفت: یکی از وظایف و بازتاب های مناسبی که رسانه ها باید داشته باشند بحث فرهنگ رفتاری است. ربیعی سرمربی ذوب آهن به تمام معنا یک جنتلمن است و من ندیدم اعتراض و شکایتی از داور داشته باشد. ملیجکی برای اعتراض به این مربی وجود ندارد اما از ابتدای فصل رفتار مربی و اعضای تیم استقلال مملو از اعتراض و هیاهوی داوران بوده است.

وی با اشاره به اعتراضات سیدحسین حسینی تصریح کرد: کاپیتان تیم فوتبال استقلال باید نماد اخلاق باشد اما به شدت اعتراض کرد که این موضوع اصلاح شود.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره گل مردود استقلال گفت: قبل از مردود شدن گل استقلال به دلیل خطای هند، مهاجم این تیم در آفساید بود و کمک داور باید علامت می داد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)