افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
4

جواد نکونام: تعویض های پرخطر انجام دادیم/ کار استقلال سخت تر شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 255831
جواد نکونام: تعویض های پرخطر انجام دادیم/ کار استقلال سخت تر شد – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم لیگ برتر بین تیم های استقلال و ذوب آهن از ساعت 20:30 روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد و به سرمربیگری کوپال نظمی به پایان رسید. مجید علیاری (6) برای ذوب آهن گلزنی کرد. ماشاریپوف (64) و بلانکو (4+90) برای استقلال گلزنی کردند. […]

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم لیگ برتر بین تیم های استقلال و ذوب آهن از ساعت 20:30 روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد و به سرمربیگری کوپال نظمی به پایان رسید. مجید علیاری (6) برای ذوب آهن گلزنی کرد. ماشاریپوف (64) و بلانکو (4+90) برای استقلال گلزنی کردند.

جواد نکونام در نشست خبری پس از این دیدار گفت: می دانستیم بازی سختی خواهد بود و اگر غفلت کنیم ذوب آهن مشکل ساز می شود. روی یک توپ ساده تمرکز نکردیم و گل زدیم و بازی برایمان سخت شد. اما ما سریع تیم را تشکیل دادیم و گل زدیم. باید با بازی مساوی به رختکن می رفتیم. در نیمه دوم شرایط را تغییر دادیم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و خدا را شکر توانستیم سه گل به ثمر برسانیم که یکی از آنها مردود شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: این برد را به استقلالی ها تقدیم می کنم. از همه بازیکنانم هم تشکر می کنم که با قلبشان بازی کردند. یک نکته را باید بگویم و آن به حکم قاضی اشاره دارد. ناظمی در گذشته سه اشتباه قابل توجه برای تیم من مرتکب شد اما امروز قضاوت کاملی داشت. او مسابقه را سخت می دانست زیرا انتقال توپ بسیار سریع بود.

نکونام در واکنش به اینکه پیروزی پرسپولیس چگونه تیمش را تحت فشار قرار داد، گفت: قبل از بازی به بازیکنان گفتم تمرکزمان روی خودمان است. بازیکنان و نفرات تیم رقیب را در کنار تیم خود قرار دهید و سپس قضاوت کنید. بعد از بازی بازیکنان ما نمی توانستند راه بروند. تمرکز ما روی چهار مسابقه آینده است و از فردا دوباره کار را آغاز می کنیم.

وی با بیان اینکه هر چه جلوتر می رویم کار سخت تر می شود، درباره عملکرد دو بازیکن خارجی استقلال و بازیکنان مورد نظر خود گفت: سعی می کنیم به خاطر هواداران بازیکنان قوی و تیم داشته باشیم. بازیکنانی را رصد کردم که از استقلال آسیب دیدند. تا پایان فصل دو بازیکن کلیدی ندارم. سیلوا و آرمین تازه از مصدومیت برگشتند و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره درگیری حمیدی فر با بازیکن ذوب آهن گفت: آنچه به من گفته شد این بود که حرکاتی انجام شد و بازیکن ما بازیکن حریف را از پشت هل داد. من صحنه را ندیدم و به آنچه گزارش شد اشاره کردم.

جواد نکونام درباره آینده استقلال و مسیر این باشگاه گفت: فعلا روی بازی با فولاد تمرکز می کنیم و به مسائل دیگر فکر نمی کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=255831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.