افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

شرایط برگزاری لیگ برتر در فصل آینده مشخص شد/ شناسایی تماشاگران با بلیت فروشی هوشمند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 255668
شرایط برگزاری لیگ برتر در فصل آینده مشخص شد/ شناسایی تماشاگران با بلیت فروشی هوشمند – پرسپولیس نیوز

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از تاخیر در برگزاری لیگ برتر در فصل آینده تا تحقق سه شرط خبر داد. امیرمهدی علوی درباره جلسه دیروز مهدی تاج و مسئولان فدراسیون فوتبال با مسئولان وزارت ورزش در خصوص آسیب شناسی فضای ورزشگاه اظهار کرد: یکی از مهم ترین نکات این جلسه، آیین نامه اجرایی کانون های […]

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از تاخیر در برگزاری لیگ برتر در فصل آینده تا تحقق سه شرط خبر داد.

امیرمهدی علوی درباره جلسه دیروز مهدی تاج و مسئولان فدراسیون فوتبال با مسئولان وزارت ورزش در خصوص آسیب شناسی فضای ورزشگاه اظهار کرد: یکی از مهم ترین نکات این جلسه، آیین نامه اجرایی کانون های هواداران همه باشگاه ها است که باید به آن توجه شود. به گونه ای تشکیل شود که اسامی اعضای مورد تایید باشگاه ها به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد تا به طور کامل در پایگاه ذخیره شود.

و افزود: نکته دوم فروش هوشمند بلیت مسابقات لیگ برتر فصل آینده است تا همه هوشمندانه روی صندلی خود بنشینند. این باعث نظم بیشتر می شود. بحث سوم مربوط به تجهیزات مربوطه در استادیوم ها است که باید استانداردهای لیگ برتر و مطابق با الزامات AFC را داشته باشد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: هماهنگی هایی نیز با سازمان ثبت احوال در حال انجام است تا مردم و تماشاگران در خصوص دومین بحث مذکور در حوزه فروش بلیت بر روی صندلی های مربوطه بنشینند . اگر این اقدامات انجام نشود لیگ بعدی به تاخیر می افتد و شروع نمی شود.

علوی با بیان اینکه آیا تاخیر در برگزاری مسابقات تا تحقق این شرایط شعاری نیست، تصریح کرد: باز هم می گویم که اگر این کارها انجام نشود لیگ به تعویق می افتد و تا زمانی که همه آنها تمام نشود مسابقات شروع نمی شود. بلافاصله پس از پایان لیگ امسال، هر هفته مسائل اجرایی را به اطلاع عموم می رسانیم و همکاران ما در سازمان لیگ فوتبال با در نظر گرفتن جدیت مسائل اجرایی را برنامه ریزی می کنند.

وی افزود: همچنین می خواهم بگویم که طبق این آیین نامه از فصل آینده LOC لیگ برتر طبق کنفدراسیون فوتبال برگزار می شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)