افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

اشتباهات رایج در شلوار جین زنانه / اینها خیلی گشاد هستند، ظاهر خوبی ندارند خانم ها

  • کد خبر : 255464
اشتباهات رایج در شلوار جین زنانه / اینها خیلی گشاد هستند، ظاهر خوبی ندارند خانم ها

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- دنیای مد دنیای بزرگی است. مثل اینکه تو فاز دیگه ای هستی، چون صنعت مد همینطوره، الان لباس می پوشی و در عرض دو ماه دیگه مد نیست، انگار هیچ وقت مد نبوده! البته لباس هایی هم هستند که هیچ وقت از مد نمی افتند […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- دنیای مد دنیای بزرگی است. مثل اینکه تو فاز دیگه ای هستی، چون صنعت مد همینطوره، الان لباس می پوشی و در عرض دو ماه دیگه مد نیست، انگار هیچ وقت مد نبوده! البته لباس هایی هم هستند که هیچ وقت از مد نمی افتند و به نظر روحیه ای جاودانه دارند. برای مثال یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین اقلام پوشاک، لباس های جین است. شلوار جین می تواند جزئی از انواع المان های استایل باشد و به زیباترین شکل ممکن بیان شود. شلوار جین، مانتو، پیراهن، کیف و حتی کفش با طرح های مختلف به بازار عرضه می شود و جلب توجه می کند.

در فصل بهار و تابستان هستیم و کم کم هوا رو به گرم شدن است. شلوار جین کاغذی و کمی ضخیم طرفداران زیادی دارد که بنا به سلیقه و میل انتخاب می شوند. اما بیشتر روی شلوار استفاده می شود. شلوار جین هایی که مدل های متفاوتی دارند و با استایل های مختلف قابل استفاده هستند. همه ما حداقل دو یا سه شلوار جین در کمد خود داریم، اما ویژگی این است که گاهی اوقات برخی افراد با شلوار جین اشتباه می کنند که استایل آنها را خراب می کند. چه اشتباهاتی می پرسی؟ در آینده با ما همراه باشید تا بتوانیم این نکات را که باعث بد جلوه دادن ما می شود بررسی کنیم!

دو شلوار جین همرنگ نپوشید، استایل شما شرم آور خواهد بود

می توان گفت که تمام لباس های جین هیچ وقت از مد نرفته اند و هرگز از مد نمی افتند. به خصوص در سال جدید، می بینیم که کت های جین کوتاه بسیار مورد توجه قرار می گیرند و با شلوار جین پوشیده می شوند. اما مشخصه این است که لازم نیست برای قسمت بالا و پایین بدن یک رنگ انتخاب کنید. برعکس، انتخاب و استفاده از رنگ های مختلف جین می تواند تضاد جذاب و زیبایی ایجاد کند که ظاهر بصری بهتری دارد.

55

کراوات خود را خراب نکنید، این روی استایل شما تأثیر منفی می گذارد

مواقعی وجود دارد که زمان کافی برای کوتاه کردن شلوار بلند خود ندارید یا می خواهید متفاوت به نظر برسید، بنابراین شلوار را از پایین تا می کنید، پس این یک ترفند خوب است. اما در عین حال باید مواظب باشید که شلوارتان مرتب و مرتب تا شود، زیرا در غیر این صورت نه تنها استایل شما تفاوتی نخواهد داشت، بلکه باید از انگشت خود برای تا زدن زیبا و مرتب استفاده کنید.

66

با چکمه های باریک چه شلواری بپوشیم؟

اول از همه باید بگوییم که بهتر است شلوار جین یا ساق شلواری را با چکمه های Belen بپوشید. در غیر این صورت، اگر کودک شلوار گشاد بپوشد، در ناحیه زانو جمع شده و چروک می شود. ثانیاً سعی کنید چکمه یا نیم بوت بخرید که ساقه آن پهن باشد تا تعداد تاها کمتر و کمتر شود.

44

خانم‌ها، شما نمی‌خواهید شلوار خود را زیاد بالا بیاورید!

چند سالی است که شلوارهای کمر بلند بسیار مد شده اند و می توان گفت با فروکردن تاپ یا پیراهن به کمر این مدل شلوار، استایلی شیک و جذاب به شما می بخشد. اما اگر شلوار جین دارید که درز متوسطی دارد، باید بدانید که برای این حرکت مناسب نیست و بالا بردن آن تا جایی که ممکن است اصلا خوب به نظر نمی رسد. اگرچه برخی از خانم ها این کار را انجام می دهند و در نهایت کمر را با کمک کمربند تنظیم می کنند، اما خوب است بدانید که این حرکت اصلا جالب نیست و استایل مورد نظر شما را از بین می برد. فراموش نکنید که بالا کشیدن شلوارهای بلند حتی یک اینچ باعث چروک شدن پاها و از بین رفتن زیبایی شلوار می شود.

1

مناسب بودن طول فلیپ فلاپ ها؛ توجه کنید

بیشتر شلوارها بلند هستند اما نباید آنقدر بلند باشند که روی زمین کشیده شوند و سایز مناسب برای این سبک شلوار تا یک سانتی متر از زمین فاصله دارد. اگر قد شلوار کوتاهتر از حد مورد نظر باشد، پاها نمایان می شوند و اگر قد شلوار از حد تعیین شده بیشتر باشد، پاها روی زمین کشیده شده و کثیف می شوند که در نهایت باعث ظاهر شدن آن می شود. شلوارش زیاد خوشگل نیست

33



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=255464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.