افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
1

عکس زیبای روژان از سریال نون خا با پدرش از سریال آقای نون خا مهربانتر است!

  • کد خبر : 255313
عکس زیبای روژان از سریال نون خا با پدرش از سریال آقای نون خا مهربانتر است!

روژان با پدر واقعیش: این یک هدیه است بازیگر نقش روژان در سریال نون خا که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است، در 6 مرداد 1395 در شهر بندرعباس متولد شد، اما اصالتا کرد است. روژان با پدر واقعیش بیوگرافی دحید بازوند او فارغ التحصیل لیسانس مهندسی معماری است. او پس از گذراندن دوره […]

روژان با پدر واقعیش: این یک هدیه است بازیگر نقش روژان در سریال نون خا که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است، در 6 مرداد 1395 در شهر بندرعباس متولد شد، اما اصالتا کرد است.

روژان با پدر واقعیش

این یک هدیه است

بیوگرافی دحید بازوند

او فارغ التحصیل لیسانس مهندسی معماری است. او پس از گذراندن دوره های بازیگری تلویزیونی به طور جدی وارد این عرصه شد و اکنون در سینما است. وی متولد بندرعباس است اما اصالتا کرمانشاهی و دارای دو برادر است. او می گوید با اینکه اصالتا کرد است اما شهرش بندرعباس را خیلی دوست دارد. او زبان فارسی کرمانشاهی را به خوبی می داند، اما فقط زبان کردی را می فهمد اما نمی تواند صحبت کند.

هدی بازوند درباره لهجه خود در سریال نون خا توضیح داد:

سریال نیمروز. وقتی پخش شد چند زبان کردی مهربان و شیرین انتقاد کردند و گفتند لهجه ما کردی نیست. ما به دلیل پخش سراسری نمی توانستیم کردی صحبت کنیم و مجبور بودیم با لهجه صحبت کنیم، انگار یک کرد زبان می خواهد فارسی صحبت کند.»

هدی بازوند درباره فرهنگ غنی مردم کرد می گوید:

زبان‌های کردی فرهنگ بسیار غنی و اصیلی دارند و من فکر می‌کنم سریال نون خا تنها توانسته بخشی از این فرهنگ را به نمایش بگذارد. و داستان های اغراق آمیز به دلیل طبیعت طنز او.

هادیه بازوند مجرد و مجرد است و تصاویر منتشر شده با عنوان عکس های همسر حدیح بازوند مربوط به خواهر و برادر این بازیگر است.

تجربه سریال و فیلمبرداری.

در سال 1376 در سن 31 سالگی با سریال هشتگ خاله سوسکه به کارگردانی محمد مسلمی در نقش مشبند اولین تجربه بازیگری خود را مقابل دوربین گذاشت. وی سپس در فیلم ساعت انجاه به کارگردانی سیروس الوند در کنار چهره هایی چون پرویز پرستویی و ماهور الوند به ایفای نقش کوتاهی پرداخت.

خانم هادیها بازوند در نوروز 1377 با سریال نون خا به کارگردانی آقاخانی در نقش روژان به تلویزیون بازگشتند و در فصل سوم با همین نقش در سال 1400 حضور دارند و ندا قاسمی، شقایق دهقان و نسرین مرادی نیز در قسمت سوم حضور دارند. فصل

هدیه بازوند در سریال نون خ

نون خا یکی از محبوب ترین و پربیننده ترین سریال های نوروزی به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است که در سه فصل با داستان های متفاوت از شبکه یک سیما پخش شده است.

مجموعه تلویزیونی نون.خ که مخفف نام شخصیت اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است، داستان مردی کردستانی به نام «نورالدین خانزاده» و خانواده اش را روایت می کند.

سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس ممننت، سیدعلی صالحی و حدیث بازوند بازیگران اصلی این سریال هستند. هادیه بازوند در این سریال در نون خا نقش روژان دختر نورالدین را بازی کرد و با بازی در این سریال به شهرت رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=255313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.