افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
1

معرفی بهترین پروژه های ارز دیجیتال در صنعت DeFi

  • کد خبر : 254970
معرفی بهترین پروژه های ارز دیجیتال در صنعت DeFi

هادی بهرامی بازار: Defi یا امور مالی غیرمتمرکز، بزرگترین صنعت در بازار ارزهای دیجیتال است که به دو شاخه اکوسیستم و سپرده گذاری (DAO) تقسیم می شود. فناوری و فناوری همراه با امور مالی، همان گروه بازار ارزهای دیجیتال نامیده می شوند و در مقایسه با موسسات سنتی، امور مالی را به بهترین و حرفه […]

هادی بهرامی بازار: Defi یا امور مالی غیرمتمرکز، بزرگترین صنعت در بازار ارزهای دیجیتال است که به دو شاخه اکوسیستم و سپرده گذاری (DAO) تقسیم می شود. فناوری و فناوری همراه با امور مالی، همان گروه بازار ارزهای دیجیتال نامیده می شوند و در مقایسه با موسسات سنتی، امور مالی را به بهترین و حرفه ای ترین شکل ممکن مدیریت می کنند. بنابراین جذب مشتری و سرمایه روز به روز در حال افزایش است. در شاخه اکوسیستم می توان به پروژه های بلاک چین (سکه) و در شاخه سپرده به پروژه های دارای پلتفرم وام دهی اشاره کرد.

تفاوت بین اکوسیستم و پلت فرم
بسیاری از افراد به ریزه کاری های این صنعت توجه نمی کنند و تصورشان این است که هر دو مورد در یک حوزه و ساختار مالی یکسان عمل می کنند. در حالی که گروه اکوسیستم روی مسائل پرداخت، انتقال سرمایه و ذخیره اطلاعات کار می کند و گروه سپرده DAO روی مسائل مربوط به قفل سرمایه (ذخیره کردن) یا (مزرعه) و وام دادن کار می کند، تنها وجه مشترک آنها تامین امنیت شبکه به طور کلی است. گره یا اعتبار سنجی با استفاده از الگوریتم های مختلف. در زیر به معرفی 3 پروژه با بلاک چین و 2 پروژه با پلتفرم دائو می پردازیم که هرکدام دارای ویژگی های منحصر به فرد و پتانسیل رشد بسیار خوبی هستند تا سرمایه گذاران با دانش بیشتری بتوانند توکن بومی این پروژه ها را خریداری کنند.

بسیاری از افراد به ریزه کاری های این صنعت توجه نمی کنند و تصورشان این است که هر دو مورد در یک حوزه و ساختار مالی یکسان عمل می کنند. در حالی که گروه اکوسیستم روی مسائل پرداخت، انتقال سرمایه و ذخیره سازی اطلاعات کار می کند، و گروه سپرده DAO روی مسائل مربوط به قفل سرمایه (استکینگ) یا (مزرعه) و وام دادن کار می کند.

1- ارز دیجیتال MATIC
Metic یک توکن بومی شبکه Polygon است که با هدف حل مشکل مقیاس پذیری اتریوم ایجاد شده و توسط یک تیم توسعه دهنده بزرگ مدیریت می شود. این پروپوزال ارز دیجیتال در ابتدا در سال 2018 راه اندازی شد و با جذب سرمایه خوب توانست به شدت وارد بازاری شود که هم اکنون در سبد 38 شرکت سرمایه گذاری کوچک و بزرگ قرار دارد. شبکه پالیگان در حال حاضر دارای 915 میلیون دلار نقدینگی قفل شده (tvl) است که 87 درصد کمتر از سقف تاریخی آن است و البته شایان ذکر است که این شبکه در جذب نقدینگی و سرمایه از سرمایه گذاران خطرپذیر بسیار قدرتمند است و در Bolran The آینده ممکن است یک روند صعودی قوی داشته باشد.

2- ارز دیجیتال فانتوم FTM
ارز دیجیتال شبح دارای یک شبکه غیرمتمرکز، پرسرعت و مقیاس پذیر است که پذیرش DEP را تسهیل کرده است و شایان ذکر است که هدف اصلی آن گسترش و توسعه شبکه برای پردازش تعداد زیادی تراکنش است. وضعیت فانتوم در دوران کاپیتولاسیون بازار به دلیل هک شدن حجم قابل توجهی از Multichain و لغزنده بودن شاخص TVL این شبکه به سطح ضعیفی رسیده بود که انتظار می‌رود پیشرفت فنی و مالی خوبی برای این پروژه به همراه داشته باشد. شاهد از ابتدا تا کنون این ارز دیجیتال تنها بر روی پذیرش پروژه های کاربردی و قراردادهای هوشمند مفید متمرکز بوده است که دارای طرفداران زیادی، نهنگ ها و جامعه سرمایه گذاری است که تاریخ چندین ساله به ما نشان می دهد که قیمت این ارز به اهداف عالی خواهد رسید.

3- ارز دیجیتال OSMO Osmosis
اسموز یک پروتکل بلاک چین غیرمتمرکز است که بر روی شبکه Cosmas ساخته شده است که هدف آن ارائه یک پلت فرم تبادل توکن غیرمتمرکز (DEX) برای ایمن سازی شبکه است که در آن کاربران می توانند دارایی های دیجیتالی از جمله ارزهای دیجیتال را به صورت امن مبادله کنند، مجوز تجارت دریافت کنند و حتی کسب درآمد کنند. از طریق سپرده ها اگر بخواهیم تعریف کلی از اسموز داشته باشیم، می‌گوییم که این پروتکل یک پروتکل بازاریابی خودکار پیشرفته (AMM) است که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا AMMهای سفارشی با استخرهای نقدینگی قوی ایجاد کنند. نقدینگی قفل شده (tvl) این شبکه در حال حاضر 178 میلیون دلار است که 90 درصد کمتر از سقف قبلی است.

4- ارز دیجیتال AAVE
Ave یک پلتفرم ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که به کاربران امکان می دهد انواع ارزهای رمزنگاری شده را وام داده و وام بگیرند و از قراردادهای هوشمند برای مدیریت فرآیند وام استفاده می کند. یکی از بهترین ویژگی های پلتفرم Ave پشتیبانی گسترده و عمیق آن از تمامی 12 زنجیره اصلی است که یکی از موثرترین عوامل در جذب نقدینگی و حتی کاربران خارج از بازار است. نقدینگی قفل شده (tvl) این پروژه 10.6 میلیارد دلار است که آن را به عنوان یکی از بزرگترین بسترهای وام دهی (سازمان خودمختار DAO) در رتبه سوم قرار می دهد. پیش از این برای اولین بار در شبکه های اجتماعی قیمت نمادین این پروژه را با مبانی جریان نقدینگی، فراکتال های بازدهی و رابطه بین ارزش بازار و تلویزیون ارزیابی کردیم.

5- ارز دیجیتال سوشی
SushiSwap یک صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین یا DEX است که امکان خرید و فروش ارز دیجیتال بدون واسطه و بدون نیاز به ثبت و احراز هویت را فراهم می کند. سوشی سوآپ مانند Ave یک ویژگی عالی دارد: پشتیبانی از 35 زنجیره مختلف و محبوب در بازار که به جذب نقدینگی و کاربران کمک می کند. نقدینگی قفل شده (tvl) این پروژه 340 میلیون دلار است که در مقایسه با سایر پروژه‌های دی‌فای مبلغ نسبتاً کمتری است، اما واکنش پروژه به تحولات منفی بازار نشان داده است که در روزهای پررونق می‌تواند بسیار بیشتر باشد. از بازار؛ البته رابطه بین ارزش tvl و بازار mc وضعیت خوبی دارد و نشان می دهد که نقدینگی قفل شده بیشتر از ارزش بازار توکن است و این موقعیت به وفور وجود دارد.

پروژه های Metic، Phantom و Osmosis در زمینه اکوسیستم DeFi و پروژه های Ave و Sushi در زمینه DeFi Dao به عنوان پلتفرم های وام دهی فعالیت می کنند که از بهترین های این صنعت هستند و پیشنهاد می شود برای سرمایه گذاری در مورد آنها تحقیق بیشتری انجام دهید. .

اخرین حرف
صنعت Defay پایه و محرک اصلی بازار ارزهای دیجیتال است که نوسانات بسیار بیشتری در فراز و نشیب دارد و آن را جلوتر از رویدادهای بازار قرار می دهد. بدون شک در ابتدای روند صعودی بزرگ، قیمت پروژه های رده دیفا رشد چشمگیری خواهد داشت. البته نه همه پروژه ها، بلکه گزینه های کم خطر و اساسا ارزشمند. بنابراین بهتر است پروژه های ارائه شده را بررسی کرده و سرمایه گذاری های تدریجی (dca) را در موقعیت های خوب انجام دهید تا از رشد آتی بازار بهره مند شوید. فراموش نکنید که تمامی تحلیل ها بر اساس احتمالات می باشد و در این مقاله سعی شده است بهترین ها ارائه شود و توضیحات مختصری در مورد آنها ارائه شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=254970

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.