افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

رم و یوونتوس در ورزشگاه المپیک با 28 دقیقه از آزمون به تساوی رسیدند

  • کد خبر : 254659
رم و یوونتوس در ورزشگاه المپیک با 28 دقیقه از آزمون به تساوی رسیدند

گزارش کردن خبرگزاری تسنیمدر آخرین دیدار از سومین شب از هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 22:15 به وقت تهران، تیم های فوتبال رم و یوونتوس در ورزشگاه المپیک به مصاف یکدیگر رفتند و این دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید. در این دیدار سردار آزمون در دقیقه […]

گزارش کردن خبرگزاری تسنیمدر آخرین دیدار از سومین شب از هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 22:15 به وقت تهران، تیم های فوتبال رم و یوونتوس در ورزشگاه المپیک به مصاف یکدیگر رفتند و این دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید.

در این دیدار سردار آزمون در دقیقه 68 جای خود را به توماسو بالدانزی در ترکیب رم داد، تیم میزبان در دقیقه 15 توسط لوکاکو از یوونتوس پیش افتاد اما برتری آنها تنها تا دقیقه 31 ادامه داشت زیرا گلیسون برمر پیر. بانوی مدافع با شوت تمام شد. سر گل تساوی را با پاس فدریکو کیزا به ثمر رساند تا تیمش با شکست به رختکن برنگردد.

در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتری نسبت به نیمه دوم داشت و موقعیت های بیشتری را در دروازه حریف ایجاد کرد اما هیچ کدام از این حملات با درخشش دروازه بان رم راه به جایی نبرد.

سرانجام در هفته ای که اکثر تیم های بالای جدول شکست خوردند، یوونتوس و میلان نیز به تقسیم امتیاز بسنده کردند. با این نتیجه یوونتوس با 66 امتیاز در رده سوم قرار گرفت اما نتوانست اختلاف پنج امتیازی با میلان دوم را کاهش دهد. رم 60 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده پنجم جدول تثبیت کرد.

در پایان روز سی و پنجم سری آ امروز، سالرنیتانا (19:30) میزبان آتالانتا خواهد بود و ادوینزه (22:15) میزبان ناپولی خواهد بود.

در جدول رده بندی سری آ، اینتر با 89 امتیاز اولین قهرمان رقابت ها است، میلان با 71 امتیاز در رده دوم و یوونتوس با 66 امتیاز و بولونیا با 64 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=254659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.