افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

حساسیت ایرانیان به مسائل اخلاقی بسیار جالب است.

  • کد خبر : 254501
حساسیت ایرانیان به مسائل اخلاقی بسیار جالب است.

مربی خارجی تیم فوتبال سپاهان گفت: حساسیت ایرانی ها نسبت به مسائل اخلاقی بسیار جالب و قابل تحسین است. خوزه مورایس بعدازظهر یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان در هتل کوثر اصفهان افزود: چیزی که در ایران برایم جالب بود و آن را تحسین می کنم این است که بعد از […]

مربی خارجی تیم فوتبال سپاهان گفت: حساسیت ایرانی ها نسبت به مسائل اخلاقی بسیار جالب و قابل تحسین است.

خوزه مورایس بعدازظهر یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان در هتل کوثر اصفهان افزود: چیزی که در ایران برایم جالب بود و آن را تحسین می کنم این است که بعد از همه چیز به برخی جنبه های اخلاقی حساس هستند. مردمی هستند که فوتبال تماشا می کنند، آن را دوست دارند و می بینند که وقتی یک مسابقه فوتبال را نشان می دهیم، نشان دهنده فرهنگ و تحصیلات مردم شهر، منطقه و کشور است، اما در برخی موارد، مردم سطح تحصیلات را دوست ندارند. و فرهنگ این ثابت شده است و این موارد به دور از اخلاق است.

وی گفت: هر نوع توهین به تماشاگران زن و مرد در ورزشگاه خلاف ارزش های انسانی است. باید همدیگر را درک کنیم، دوستی حداکثر مظهر انسانیت است و توهین در هیچ جای دنیا پذیرفته نیست.

موریس افزود: بازی فردا بسیار حساس خواهد بود، مقابل تیمی که برای بقا در لیگ برتر تلاش می کند، تلاش و انگیزه خود را دوچندان می کنند و اگر می خواهیم برنده شویم باید بیشتر تلاش کنیم.

و افزود: ذهنیت بازیکنان آماده است، هر تیمی کیفیت و قدرت خود را دارد، بازی ها آسان نیست و باید به حریف احترام گذاشت.

سرمربی سپاهان گفت: ما هم به کیفیت بازی خود اعتقاد داریم اما گاهی اتفاقاتی مثل بازی نفت آبادان می افتد، باید قبول کنیم و جلو برویم. استقلال خوزستان به دلایل مختلف یکی از تیم های خوب است، گاهی اوقات نمی توانستیم کنترل کنیم و اگر از بازی با نساجی یا آلومینیوم صحبت کنیم، می بینیم که لیگ آسان نیست.

به گزارش ایرنا، دو تیم سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت 18:10 روز دوشنبه 26 اردیبهشت ماه در چارچوب روز 26 لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این دیدار در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود./ایرنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=254501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.