افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

اولین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 254348
اولین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرعلی داوود رئیس گمرک سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: واردات نهایی این خودروهای هیبریدی از چهار برند مطرح (تویوتا، نیسان، lexus و سوزوکی) و واردات قطعی خودروهای سواری و تجاری از محصولات هشت برند دیگر توسط یکی از شرکت‌های واردکننده و صادرکننده معتبر در تشریفات گمرکی بر اساس مصوبه هیات […]

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرعلی داوود رئیس گمرک سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: واردات نهایی این خودروهای هیبریدی از چهار برند مطرح (تویوتا، نیسان، lexus و سوزوکی) و واردات قطعی خودروهای سواری و تجاری از محصولات هشت برند دیگر توسط یکی از شرکت‌های واردکننده و صادرکننده معتبر در تشریفات گمرکی بر اساس مصوبه هیات وزیران برای واردات قطعی خودرو انجام شد. به مناطق آزاد کشور در 3 دی ماه 1402.

وی ادامه داد: پس از ورود این خودروهای وارداتی به منطقه آزاد قشم توسط شرکت طلوع طلایی کیش، مراحل ترخیص و شماره گذاری گمرک آغاز شد و سپس برای استفاده شخصی ساکنان جزیره قشم، جزیره کیش و حمل و نقل عمومی می باشد. شبکه این جزایر فروخته می شود

رئیس گمرک سازمان منطقه آزاد قشم افزود: بر اساس تفاهم نامه ای که اسفندماه سال گذشته بین مناطق آزاد قشم و کیش و این شرکت منعقد شد، تعدادی از این خودروها پس از ورود در منطقه آزاد کیش توسط این شرکت به فروش می رسد. منطقه آزاد قشم همچنین با سایر مناطق آزاد کشور نیز مذاکراتی در حال انجام است تا این خودروها از رویه ترانزیت خارجی بین مناطق برخوردار شوند.

داوود با اشاره به اینکه مراحل ثبت سفارش برای واردات نهایی این خودروها در سامانه جامع پنجره واحد تجارت فرامرزی کشور در حال انجام است.EPL) انجام شده است، وی افزود: کلیه مجوزهای لازم از سازمان ملی استاندارد کشور و سازمان حفاظت محیط زیست اخذ شده است و خودروهای مذکور دارای استاندارد بین بین المللی (آره. ج) ج) و (CCC) هستند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی خودروهای وارداتی مدل 2024 صفر کیلومتر هستند و برخی از مدل ها مانند تویوتا کرولا و کرولا وارداتی هستند. صلیبانواع وانت مرسدس بنز، تویوتا سی ساعت آرتویوتا کمری، تویوتا لوینتویوتا سینا، lexus یکی. مدل های X و 18 ون برای سیستم حمل و نقل عمومی برای اولین بار ارائه می شوند.

رئیس گمرک سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده محموله های بعدی خودروهای وارداتی خاص بلافاصله و طی روزهای آینده وارد جزیره قشم می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=254348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.