افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
1

لو رفتن عکس خانوادگی ساعد سهیلی در کنار همسر خارجی و پسر جذاب و زیبایش / پسر زیبا به سراغ مادرش رفته + عکس و بیوگرافی

  • کد خبر : 254303
لو رفتن عکس خانوادگی ساعد سهیلی در کنار همسر خارجی و پسر جذاب و زیبایش / پسر زیبا به سراغ مادرش رفته + عکس و بیوگرافی

ارائه عکس خانوادگی ساعد سهیلی در کنار همسر خارجی و پسر جذاب و زیبایش / نوزاد زیبا به سراغ مادرش رفته + عکس و بیوگرافی به گزارش سانا، اخیرا عکسی از ساعد سهیلی و همسر خارجی اش در کنار پسرشان در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنیم. بیوگرافی ساعد سهیلی […]

ارائه عکس خانوادگی ساعد سهیلی در کنار همسر خارجی و پسر جذاب و زیبایش / نوزاد زیبا به سراغ مادرش رفته + عکس و بیوگرافی

به گزارش سانا، اخیرا عکسی از ساعد سهیلی و همسر خارجی اش در کنار پسرشان در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنیم.

بیوگرافی ساعد سهیلی و همسرش گلوریا هاردی

ساعد سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون در 30 بهمن 1366 در مشهد به دنیا آمد. او دانشجوی کارشناسی ارشد گرافیک از دانشگاه آزاد است.

خانواده ساعد سهیلی
ساعد سهیلی فرزند ساعد سهیلی نویسنده و کارگردان سینما است. مادر ایشان مهناز نجیری نام دارد و فعالیت هنری ندارد، یک برادر به نام سینا با نام هنری «سینا مهراد» و دو خواهر به نام های صبا و سارا هر سه بازیگر سینما و تئاتر دارد.

سعید سهیلی متولد 1338 در خراسان کارگردان است و از فیلم های معروف گشت ارشاد، چارچنگلی، کلاشینکف، شب بره و… می باشد.

ازدواج ساعد سهیلی
ساعد سهیلی چند سالی است که ازدواج کرده است. او در سال 1391 با دعوت از گلوریا هاردی به جشنواره ای در پاریس آشنا شد و با هم ازدواج کردند.

گلوریا هاردی از مادری شیرازی و پدری فرانسوی در پاریس و سوئد به دنیا آمد و بزرگ شد. با وجود اینکه خانم هاردی به راحتی فارسی صحبت می کند، پس از ازدواج این زبان را یاد گرفت.

گلوریا هاردی متولد 11 بهمن دهه 1960 در فرانسه، بازیگر و همسر ساعد سهیلی است. او دارای ملیت ایرانی و فرانسوی است و از دبیرستان خصوصی در رشته موسیقی فارغ التحصیل شده است.

گلوریا هاردی پس از ازدواج به کلاس های بازیگری در ایران رفت و برای اولین بار در سریال کیمیا به عنوان بازیگر نقش آفرینی کرد. ساعد سهیلی 6 سال از گلوریا هاردی کوچکتر است اما زندگی عاشقانه و موفقی دارند.

پسر ساعد سهیلی
حاصل ازدواج گلوریا هاردی و ساعد سهیلی، این دو چهره محبوب و سرشناس، پسری به نام هامون است که با وجود اینکه هامون سهیلی بیش از 4 سال سن دارد، اما این زوج هنری خبر بارداری خود را منتشر نکردند. سال 1400 و پسرش بلافاصله خودش را نشان داد و به سرعت هزاران فالوور در فضای مجازی پیدا کرد.

محدودیت های زندگی اثر ساعد سهیلی
دولت امارات پس از اکران فیلم جنجالی لاتاری که به موضوع باندهای قاچاق جنسی در دبی می پرداخت، ورود ساعد سهیلی به دبی را ممنوع کرد.

علایق ساعد سهیلی
ساعد سهیلی به موسیقی علاقه دارد، اما سبک خاصی را دنبال نمی کند و آهنگ هایی را دوست دارد که مردم با آن همذات پنداری کنند. این هنرمند به فوتبال علاقه دارد و گاهی اوقات برای تفریح ​​فوتبال بازی می کند.

در بین بازیگران کارهای ابوالفضل پورعرب را خیلی دوست دارد.

ساعد سهیلی از کودکی با هنر بازیگری آشنا بود. او در مشهد در تمرینات تئاتر پدرش شرکت می کرد و روز به روز علاقه اش به این نمایش بیشتر می شد.

ساعد اولین بار در سال ۱۳۸۰ در سن ۱۴ سالگی در فیلمی به کارگردانی پدرش به نام «شب برهنه» جلوی دوربین رفت.

ساعد سهیلی درباره پدر کارگردانش می گوید:

از بچگی به تمرین تئاترهای پدرم در مشهد می رفتم و همیشه وقتی نمایش های موفقی می ساخت، افتخار می کردم. پدرم قهرمان من بوده و هست. به هر حال دوست دارم زیر سایه او باشم. .
شهرت ساعد سهیلی در سینما
ساعد سهیلی در سال 1366 دومین تجربه بازیگری خود را با اجرای چارچنگلی به کارگردانی پدرش پشت سر گذاشت. از آن زمان تا کنون با کارگردانان دیگری همکاری داشته و در عین حال در بیشتر فیلم های پدرش نیز حضور داشته است.

ساعد سهیلی در چهارمین تجربه بازیگری اش در فیلم پدرش گشت ارشاد در سال 1389 به شهرت رسید و کم کم با حضور در فیلم های کلاشینکف، 50 کیلو گیلاس و… شهرت او بیشتر شد.

آزاده صمدی و ساعد سهیلی

آزاده صمدی و ساعد سهیلی در فیلم 50 کیلو آلبالو / عکس مریم تخت کشیان

درخشش ساعد سهیلی در تلویزیون
در سال ۱۳۸۹ به پیشنهاد یکی از دوستانش در تست بازیگری سریال بهروز شعیبی به نام «بین ماندن و رفتن» حضور یافت و توانست در این فیلم بازی کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=254303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.