افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

باشگاه پرسپولیس: سفر به اصفهان مانع از خداحافظی کمال شد

  • کد خبر : 25423

کمال سغدنیا با افتخارات فراوان پرسپولیس را ترک کرد اما هنوز از آن جدا نشده است. او برای همیشه افتخار این باشگاه پرافتخار است و فرهنگ و فلسفه بزرگ پرسپولیس با سلیقه او در این فوتبال گسترش خواهد یافت. باشگاه پرسپولیس با اشاره به این موضوع با عنوان «با غرور فراوان»، همه این اتفاقات ناگهانی […]

کمال سغدنیا با افتخارات فراوان پرسپولیس را ترک کرد اما هنوز از آن جدا نشده است. او برای همیشه افتخار این باشگاه پرافتخار است و فرهنگ و فلسفه بزرگ پرسپولیس با سلیقه او در این فوتبال گسترش خواهد یافت.

باشگاه پرسپولیس با اشاره به این موضوع با عنوان «با غرور فراوان»، همه این اتفاقات ناگهانی رخ داد. محدودیت هایی که بلافاصله اعمال شد همه ما را غافلگیر کرد و در حالت تسلیم قرار داد. جدایی کمال سغدنیا هم خارج از این قاعده نبود.

این رفت و آمدها بخشی از فوتبال است. اما در این خداحافظی نه برای او و نه برای ما آنطور که می خواستیم پیش نرفت.

بنابراین ما احساسات این بازیکن باوفایش را درک می کنیم و آن را با جان و دل می پذیریم. در ادامه دوست داریم برنامه خداحافظی که شایسته بازیکنانی مثل کمال است داشته باشیم اما سفر او به شهر زیبای اصفهان مانع از انجام آن می شود.

با تمام این اوصاف او با شکوه کامل از تیم فوتبال پرسپولیس جدا شد. او هر کجا که باشد، دارایی ارزشمند تجربه و درک و شخصیتی قهرمان است. سفیر شایسته فرهنگ و فلسفه تخت جمشید که در سالهای اخیر عمیقتر و بزرگتر شد به حدی که خیلی ها نتوانستند آن را درک کنند.

مفاهیم ارزشمندی که با بازیکنانی مانند سغدنیا و نعمتی و دیگرانی که حضور داشتند و در تبلور این ققنوس از خاکستر برخاستند رشد کردند و با متفاوت شدن پرسپولیس با سایر تیم ها خود را از سایر بازیکنان متمایز کردند.

نیاز فوتبال این است که با بازیکنانی که به وجود، شجاعت و شخصیت خود افتخار می کنند خداحافظی کنیم.

8 سال بعد از این اتفاق کمال ساغم نیا وارد پرسپولیس شد و هیچ یک از ما تصور روزهای باشکوه و زیبایی که در انتظارمان بود را نداشتیم.

او با 235 مسابقه به مقام هفتم بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه رسید. خونسردی و عظمت او را هم در فصل گذشته دیدیم. با تجربه 6 قهرمانی لیگ، دو قهرمانی جام حذفی، 5 قهرمانی سوپرجام، دو قهرمانی هت تریک، رکورد گلات در قهرمانی های متوالی و دو فینال آسیایی، عناوین و افتخارات بیشتری نسبت به بسیاری از باشگاه های قدیمی دارد.

قطعا دلتنگ او خواهد شد و خانواده بزرگ پرسپولیس فراموش نخواهد شد.

«دایی کمال» در بازی های لیگ منتظر شما هستیم.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)