افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

هواشناسی اصفهان به دلیل سامانه همرفتی هشدار زرد داد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 253985
هواشناسی اصفهان به دلیل سامانه همرفتی هشدار زرد داد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، هشدار سطح زرد زمانی صادر می شود که وقوع یک پدیده جوی باعث وقفه در سفر و کار روزانه شود. هشدار زرد برای اطلاع رسانی به مردم و آماده سازی آنها برای مواجهه با پدیده جوی کمی شدیدتر از حد معمول صادر می شود. همچنین از سوی دیگر مسئولان نیز در […]

به گزارش خبرنگار مهر، هشدار سطح زرد زمانی صادر می شود که وقوع یک پدیده جوی باعث وقفه در سفر و کار روزانه شود. هشدار زرد برای اطلاع رسانی به مردم و آماده سازی آنها برای مواجهه با پدیده جوی کمی شدیدتر از حد معمول صادر می شود. همچنین از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می گیرند تا در صورت لزوم تدابیری بیندیشند.

برهمین اساس اداره کل هواشناسی استان اصفهان بعدازظهر یکشنبه با صدور هشدار تراز زرد اعلام کرد سامانه همرفتی ناپایدار با رطوبت کم از بعدازظهر دوشنبه تا چهارشنبه (17 تا 29 فروردین) استان اصفهان را فرا می گیرد و حداکثر فعالیت آن وزش باد. انتظار می رود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان، طی 72 ساعت آینده وزش باد نسبتا شدید تا شدید، رگبار و رعد و برق لحظه ای، رگبار بهاری، مه در ساعات و روزهای پایانی، بارش تگرگ موقت در مناطق مستعد و خوب خواهد بود. بهشت و صاعقه در تمام مناطق استان به ویژه در شهر اصفهان اصابت می کند. آران و بیدگل، اردستان، اسلام آباد موگوییک طاق، پسر بچه و میان دشت، سمیرم، چادگان، خمینی شهر، خوانسار، خوردن و بیابانک، شاهین شهر و میم، گریه کردن (صاحبان) کشاورزانلنجان، زواره، نایین، نجف آباد، مورچه تو خوردینطنز، فرودگاه اصفهان، گلپایگان، کهپایه، کبوتر آباد، کاشان، متنشهرضا، فلورجان، مبارکه، مهاباد، نایین، نجف آباد و… نسخه فرا گرفتن

اداره کل هواشناسی استان اصفهان در رابطه با خطراتی مانند احتمال سقوط از ارتفاع، شکستن درختان کهنسال، ریزش ساختمان های ضعیف، آسیب به سازه های موقت و صنایع کشاورزی، کاهش دید و اختلال در ترافیک شهری و روستایی، تشکیل. بررسی جریانات آب و اختلال در تردد در سطح جاده ها و جاده های شهری، ایجاد جریانات آبی و طغیان فصلی رودخانه ها و مسیل ها و به هموطنان توصیه کرد در سفرهای بین شهری احتیاط کرده و از فعالیت های کوهنوردی و گردشگری در سه ماه آینده خودداری کنند. . روزها.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان نیز در این اطلاعیه بر لزوم استحکام سازه های موقت، عدم وجود ترک در زیر ساختمان های نیمه کاره و درختان فرسوده و اتخاذ تدابیری در این زمینه تاکید کرده است و دام. فعالیت ها.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=253985

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.