افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

راه اندازی میم سکه های سالم و هدفمند در شبکه فانتوم!

  • کد خبر : 253811
راه اندازی میم سکه های سالم و هدفمند در شبکه فانتوم!

هادی بهرامی بازار: ارز دیجیتال شبح با نماد FTM دارای یک شبکه غیرمتمرکز، پرسرعت و مقیاس پذیر است که پذیرش DEP را تسهیل کرده است و شایان ذکر است که هدف اصلی آن گسترش و توسعه شبکه برای پردازش تعداد زیادی تراکنش است. فانتوم یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین بلاک چین های موجود در […]

هادی بهرامی بازار: ارز دیجیتال شبح با نماد FTM دارای یک شبکه غیرمتمرکز، پرسرعت و مقیاس پذیر است که پذیرش DEP را تسهیل کرده است و شایان ذکر است که هدف اصلی آن گسترش و توسعه شبکه برای پردازش تعداد زیادی تراکنش است. فانتوم یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین بلاک چین های موجود در بازار است که بسیاری از سرمایه گذاران منتظر آینده آن هستند و می توان اهداف بلندی را برای قیمت این ارز دیجیتال در آینده متصور شد. برخی از سکه های موجود در بازار اکوسیستم گسترده ای دارند و چندین سکه میم را در مجموعه خود گنجانده اند که هر روز بزرگتر و شناخته شده تر می شوند. اما از ابتدا تا کنون، شبکه فانتوم تنها بر پذیرش پروژه‌های کاربردی و قراردادهای هوشمند مفید متمرکز شده بود که اخیراً به دلیل توجه شبکه‌های memecoin که Solana، Base و Binance، Smart Chain و Ethereum روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند، تصمیم گرفت. سکه های میم سالم و ارائه آنها به سرمایه گذاران در شبکه خود.

تفاوت بین سکه های ارواح و میم ها.
در رویداد اخیر در سیدنی، مایکل کنگ، مدیرعامل فانتوم، از یک طرح جاه طلبانه 6.5 میلیون دلاری برای متحول کردن بخش memecoin پرده برداری کرد، که نشان می دهد فانتوم بر خلاف سایر شبکه ها، قصد دارد روی memecoin ها سرمایه گذاری کند و آنها را به روشی امن تر و ساختارمندتر برای جذب سرمایه سالم راه اندازی کند. ، که در نهایت به نفع کل بازار خواهد بود. علاوه بر این، بنیاد فانتوم یک جایزه 10 میلیون دلاری برای حمایت از تیم‌هایی که دستورالعمل‌های سخت‌گیرانه بنیاد فانتوم را دنبال می‌کنند و به دنبال راه‌اندازی memecoin برای گروه‌های خاص هستند، در نظر گرفته است. مدیرعامل فانتوم در شبکه های اجتماعی خود تضمین می کند که توزیع توکن های MemeCoin کاملاً عادلانه و دموکراتیک خواهد بود و البته این توکن ها عاری از محتوای توهین آمیز هستند که به افراد واقعی یا پروژه های قبلی اشاره نمی کنند.

تاثیر memecoin بر اکوسیستم
اینکه قیمت میم سکه رشد چشمگیری داشته باشد و سرمایه زیادی را جذب کند به نفع شبکه عملیاتی و اکوسیستم مورد نظر است. رشد میم کوین های یک شبکه توجه سرمایه گذاران بازار را به خود جلب می کند، که برای پرداخت ها، انتقال سرمایه، خرید و فروش میم کوین مورد نظر در DEX و حتی شرکت در پخش، انتخاب می کنند. اگر به یاد داشته باشید در اواخر سال 2022 که وضعیت بازار اصلا خوب نبود و کاپیتولاسیون وحشتناکی را پشت سر گذاشته بود، نقدینگی قفل شده (tvl) شبکه سولانا به شدت تخلیه شد و در وضعیت بحرانی قرار گرفت که تیم توسعه به طور هوشمندانه، memecoin ها آنها را با قرارداد هوشمند شبکه خود وارد بازار کردند و با پمپ کردن آنها، به افزایش نقدینگی قفل شده و گردش نقدینگی در داخل اکوسیستم و همچنین خزانه بنیاد کمک کردند، که یکی از رفتارهای فنی حرفه ای تر در نقدینگی بازار است. جریان می یابد. همچنین نشان داده شده است که سکه های میم در گردش نقدینگی بازار نقش دارند. حتی غیر توصیفی ترین توکن ها! و به همین دلیل، تیم فانتوم در نظر دارد با دریافت غرامت از Multichain، جذب سرمایه گذار و اجرای Mime Coins همراه با فرآیند توسعه فنی شبکه، جریان نقدینگی اکوسیستم فانتوم را افزایش و تقویت کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=253811

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.