افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

اگر دولت قصد داشت از خرید و فروش امتیاز مسکن ملی به شدت جلوگیری کند، به شدت مخالفت می کرد!

  • کد خبر : 253632
اگر دولت قصد داشت از خرید و فروش امتیاز مسکن ملی به شدت جلوگیری کند، به شدت مخالفت می کرد!

به گزارش رکنا، پس از بررسی خبرنگار رکنا از سایت ها و شبکه های اجتماعی معروف خرید و فروش املاک، تنها جستجوی عبارت «مسکن ملی» با انواع آگهی های خرید و فروش پروژه است. طرح ملی نهضت مسکن خواهید دید که با تمام مشخصات و شماره تماس قابل پیگیری است. این امر در سال گذشته […]

به گزارش رکنا، پس از بررسی خبرنگار رکنا از سایت ها و شبکه های اجتماعی معروف خرید و فروش املاک، تنها جستجوی عبارت «مسکن ملی» با انواع آگهی های خرید و فروش پروژه است. طرح ملی نهضت مسکن خواهید دید که با تمام مشخصات و شماره تماس قابل پیگیری است.

این امر در سال گذشته نیز ادامه داشته است. وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده است که امکان واگذاری واحدهای نهضت ملی مسکن در سراسر کشور وجود ندارد و هرگونه معامله در این مورد غیرقانونی و ممنوع است.

همچنین اخیرا آرش صیادی مدیرعامل عمران شهر نیو پرند از 45 روز تا 6 ماه حبس و یا جزای نقدی از 2 تا 4 برابر وجوه و اموال دریافتی خبر داده است.

صرف نظر از اینکه چنین مجازات هایی می تواند اثر بازدارندگی لازم را داشته باشد یا خیر، در تماس خبرنگار رکنا با یکی از آگهی دهندگانی که صدایش در این گزارش آمده است، خرید و فروش امتیاز واحدهای طرح ملی نهضت مسکن را تایید کرد. و گفت: واگذاری ها در ادارات رسمی دولتی انجام می شود و اگر دولت قصد داشت از این معاملات به شدت جلوگیری کند، به شدت با آن مخالفت می کرد.

وی به خبرنگار رکنا گفت: برای حفظ امنیت و تا زمان صدور سند، سفته، سیم کارت و 5 وکالتنامه مختلف در دفاتر رسمی بین فروشنده و خریدار نمایندگی از فروشنده اخذ می شود. این مشکل جدیدی نیست و قبلاً در پروژه ها استفاده شده است. خانه بیشتر نیز وجود داشت

نمونه هایی از آگهی های ملی فروش مسکن در دماوند را که در فضای مجازی درج شده و اکثر مشاوران املاک منطقه به آن پاسخ داده اند را در زیر مشاهده کنید و گفتگوی دو روزه خبرنگار رکنا با یکی از آنها را بشنوید. برای درک بهتر ابعاد تاریخ.

خرید و فروش نهضت مسکن ملی روی دیوار

خرید و فروش نهضت مسکن ملی روی دیوار 2.

خرید و فروش مرجع ملی و گیلارد روی دیوار

خرید و فروش مسکن ملی رودهن در دیوار

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=253632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.