افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

تاکید ایران بر تعقیب جنایات و محاکمه رهبران رژیم اسرائیل

  • کد خبر : 253568

دیدار وزیر امور خارجه ایران با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی؛ حسین ابراهیم طه، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی با ابراز خرسندی از دیدار با دکتر امیر عبداللهیان، تلاش های ویژه سازمان همکاری اسلامی در رصد تجاوزات رژیم اسرائیل را مورد تاکید قرار داد. به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از کانال […]

دیدار وزیر امور خارجه ایران با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی؛

حسین ابراهیم طه، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی با ابراز خرسندی از دیدار با دکتر امیر عبداللهیان، تلاش های ویژه سازمان همکاری اسلامی در رصد تجاوزات رژیم اسرائیل را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از کانال تلگرامی وزارت امور خارجه، دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه طی رایزنی های فشرده خود در حاشیه اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا با آقای حسین ابراهیم طاها دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار از تلاش ها و فعالیت های ارزنده دبیرکل سازمان همکاری های اسلامی در سازماندهی و بزرگداشت اجلاس سران بنجل تشکر کرد.

دکتر امیر عبداللهیان پیشنهاداتی را به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی ارائه کرد. اقدام دبیرخانه سازمان برای مستندسازی جنایات رژیم اسرائیل و ایجاد ساز و کار برای این موضوع و همچنین ایجاد واحدی در دبیرخانه برای نظارت بر جنایات رژیم اسرائیل و انجام تحقیقات و تحقیقات بین المللی برای پیگرد قانونی. رهبران جنایتکار رژیم صهیونیستی بسیار مهم است و این امر می تواند از طریق ابتکار آفریقای جنوبی برای کمک به آن محقق شود.

حسین ابراهیم طه، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی ضمن ابراز خرسندی از دیدار با دکتر امیر عبداللهیان، تلاش های ویژه سازمان همکاری اسلامی در رصد تجاوزات رژیم اسرائیل را مورد تاکید قرار داد.

وی همچنین ضمن استقبال از پیشنهادات دکتر امیر عبداللهیان، آمادگی کامل دبیرخانه سازمان تحت مسئولیت ایشان را برای همکاری با ایران اعلام کرد.

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در ارائه ارزیابی خود از آخرین وضعیت فلسطین در سایه تشدید تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی بر لزوم هماهنگی و همکاری کشورهای اسلامی برای مقابله با این رژیم تاکید کرد. و از مردم فلسطین حمایت کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=253568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.