افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نتانیاهو را تهدید کرد

  • کد خبر : 253427
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نتانیاهو را تهدید کرد

به گزارش خبرآنلاین؛ به گزارش خبرگزاری فلسطینی «ساما»، بن گوئر افزود: نتانیاهو به خوبی می داند که عمل نکردن به دو وعده خود از جمله مخالفت با هرگونه مذاکره بد با حماس و حمله دوم به رفح چه عواقبی را در پی خواهد داشت. اظهارات بن گوئر پس از آن مطرح می شود که «عاموس […]

به گزارش خبرآنلاین؛ به گزارش خبرگزاری فلسطینی «ساما»، بن گوئر افزود: نتانیاهو به خوبی می داند که عمل نکردن به دو وعده خود از جمله مخالفت با هرگونه مذاکره بد با حماس و حمله دوم به رفح چه عواقبی را در پی خواهد داشت.

اظهارات بن گوئر پس از آن مطرح می شود که «عاموس یدلین» فرمانده سابق شاخه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با اشاره به تسلط بن گور و بزال اسموتیچ وزیر دارایی بر بنیامین نتانیاهو گفت: نخست وزیر اسیر اینها شده است. دو وزیر.”

به گزارش ایرنا؛ همزمان با این اظهارات، رسانه های رژیم صهیونیستی شنبه شب گزارش دادند هزاران معترض بار دیگر در تل آویو علیه نتانیاهو، بن گور و کابینه تل آویو تظاهرات کردند.

روزنامه صهیونیستی «یسرائیل هوم» (اسرائیل امروز) گزارش داد که معترضان اسرائیلی در تظاهرات تل آویو شعار «بن گویر جنایتکار و جنایتکار» سر دادند.

رسانه های رژیم صهیونیستی به نقل از خبرنگاران این رژیم گزارش دادند که نتانیاهو بیانیه ای در مخالفت با امضای توافقنامه تبادل اسرا با حماس در پوشش یک مقام دیپلماتیک اسرائیلی منتشر کرد.

جروزالم پست که در اراضی اشغالی منتشر شده نیز در این باره نوشت: روزنامه نگاران اسرائیلی تصمیم گرفتند نتانیاهو و بازی او در ممانعت از تبادل اسرا را افشا و رسوا کنند.

این رسانه صهیونیستی گزارش داد: اظهارات نتانیاهو در پوشش یک مقام ناشناس هرگز بیانگر نظرات کابینه نیست.

جروزالم پست ادامه داد: مقامی که خواست نامش فاش نشود و با وجود هرگونه توافق با حماس تهدید به حمله به رفح کرد، خود نتانیاهو است.

این رسانه صهیونیستی می افزاید: هدف نتانیاهو این است که به افکار عمومی اسرائیل القا کند که در موضوع تشدید تنش نظامی در مقابل مذاکره برای تبادل اسرا با حماس، اجماع عمومی وجود دارد.

از سوی دیگر، روزنامه تایمز اسرائیل به نقل از منابع خود گزارش داد که نتانیاهو وزیر جنگ سابق بنی گانتز یا آیزنکوت، یکی دیگر از اعضای شورای جنگ، را برای مشاوره تلفنی دعوت نکرده است.

در این رایزنی تصمیم گرفته شد که هیئتی برای مذاکره با حماس به قاهره اعزام نشود، در حالی که بنا به گزارش رسانه های اسرائیلی، آمریکا اسرائیل را برای اعزام این هیئت به مصر و مذاکره با نیروهای مقاومت تحت فشار قرار داده است.

افشای مانع تراشی نتانیاهو ساعتی پس از آن صورت می گیرد که حسام بادران، یکی از رهبران حماس در گفتگو با الجزیره تاکید کرد که نتانیاهو و اعضای کابینه تندرو او به بهانه های واهی مانع مذاکرات و توافق آتش بس می شوند.

بادران تصریح کرد که محاسبات نتانیاهو به خودش و آینده سیاسی اش مربوط است و او به دنبال توافق نیست.

به نظر می رسد هدف آمریکا از تحت فشار قرار دادن رژیم صهیونیستی برای مذاکره با حماس، استفاده از این برگه در انتخابات آتی آمریکا باشد.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=253427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.