افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
5

برگزاری جلسه کمیته برنامه و بودجه APA در تهران نشان از دیپلماسی فعال ایران دارد – اخبار مجلس و دولت – اخبار سیاسی تسنیم

  • کد خبر : 25336
برگزاری جلسه کمیته برنامه و بودجه APA در تهران نشان از دیپلماسی فعال ایران دارد – اخبار مجلس و دولت – اخبار سیاسی تسنیم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیمغلامرضا نوری، عضو گروه پارلمانی ایران در اجلاس مجامع آسیایی، در حاشیه نشست کمیته دائمی بودجه و برنامه ریزی و دومین اجلاس کارگروه اسناد اساسی مجامع آسیایی، گفت: امروز شاهد برنامه بودم. و کمیته بودجه و دومین جلسه اسناد پایه مجامع ما آسیایی هستیم در تهران با حضور 20 نفر […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیمغلامرضا نوری، عضو گروه پارلمانی ایران در اجلاس مجامع آسیایی، در حاشیه نشست کمیته دائمی بودجه و برنامه ریزی و دومین اجلاس کارگروه اسناد اساسی مجامع آسیایی، گفت: امروز شاهد برنامه بودم. و کمیته بودجه و دومین جلسه اسناد پایه مجامع ما آسیایی هستیم در تهران با حضور 20 نفر از اعضای این مجمع.

وی با بیان اینکه حضور 22 نماینده در کمیته مجامع بی سابقه است، تصریح کرد: این نشان دهنده موضع جمهوری اسلامی ایران و ابتکارات مجلس ایران در تشکیل کمیته برنامه بودجه مجمع آسیایی و میزبانی دبیرخانه است. برای سایر اعضا روشن است.

عضو گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در اجلاس مجمع آسیایی خاطرنشان کرد: مجمع مجمع آسیایی مهمترین نهاد بین المللی در حوزه پارلمانی است و برخی از کشورهای همسایه و عربی در این نشست حضور داشتند که نشان از فعال بودن دیپلماسی پارلمانی ایران دارد. می تواند تعاملات خوبی برقرار کند.

نوری همچنین تصریح کرد: تعاملات دیپلماسی پارلمانی قطعا به دیپلماسی دولت ها و توسعه همه جانبه روابط کشورها کمک می کند و ما در برگزاری این اجلاس به این موضوع توجه می کنیم.

وی در ادامه به تلاش برخی کشورها به ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و غرب برای انزوای ایران در منطقه اشاره کرد. وی گفت: ایران یکی از کشورهای فعال و مهم در APA است و برگزاری این اجلاس در تهران با حضور 20 کشور نشان داد که ایران همچنان یکی از کشورهای قدرتمند منطقه است و قاره آسیا محسوب می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=25336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.