افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
1

شکست بایرن مونیخ مقابل رقیب مستقیم خود/ گلزنی دورتموند

  • کد خبر : 253112
شکست بایرن مونیخ مقابل رقیب مستقیم خود/ گلزنی دورتموند

گزارش کردن خبرگزاری تسنیمدر ادامه دیدارهای هفته سی و دوم بوندسلیگا آلمان بعدازظهر امروز (شنبه) از ساعت 17 به وقت تهران 4 دیدار به صورت همزمان برگزار شد. لئونیداس استریو در دقیقه 29 اشتوتگارت را پیش انداخت اما هری کین ستاره انگلیسی بایرن مونیخ با گل پنالتی در دقیقه 37 اجازه نداد تیمش به رختکن […]

گزارش کردن خبرگزاری تسنیمدر ادامه دیدارهای هفته سی و دوم بوندسلیگا آلمان بعدازظهر امروز (شنبه) از ساعت 17 به وقت تهران 4 دیدار به صورت همزمان برگزار شد.

لئونیداس استریو در دقیقه 29 اشتوتگارت را پیش انداخت اما هری کین ستاره انگلیسی بایرن مونیخ با گل پنالتی در دقیقه 37 اجازه نداد تیمش به رختکن برود اما در نیمه دوم میزبان به گل خود رسید با زدن 2 گل دیگر ابتدا از جیونگ وو یئونگ در دقیقه 83 و سپس از سیلاس کاتومپا اموئومپا در دقیقه 3+90 تمامی امتیازات را از آن خود کرد.

این نتیجه اختلاف بین بایرن مونیخ رده دومی و اشتوتگارت رده سومی را به دو امتیاز کاهش داد و جایگاه نایب قهرمانی باواریایی ها را در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل در خطر قرار داد. بایرن مونیخ در حال حاضر پس از بایرلورکوزن قهرمان با 81 امتیاز در رده دوم و اشتوتگارت با 67 امتیاز در رده سوم قرار دارند.

در دیگر بازی مهم امروز بوندسلیگا، دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک با نتیجه 5-1 آگزبورگ را شکست داد. یوسف موکوکو در دقایق 4 و 29 برای دورتموند، دانیل مولن در دقیقه 20، مارکو رویس در دقیقه 34 و فلیکس نمچا در دقیقه 64 برای دورتموند گلزنی کردند و روبن وارگاس در دقیقه 32 تک گل آگزبورگ رده دهمی را به ثمر رساند. دقیقه . دورتموند که به لطف این پیروزی 45 امتیازی شد، با یک بازی دیگر مقابل آینتراخت فرانکفورت اختلاف خود را به 5 امتیاز رساند تا در رده پنجم تثبیت شود و به لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شود.

در بازی های همزمان، وردربرمن و مونشن گلادباخ به تساوی 2-2 رضایت دادند و ولفسبورگ 3-0 دارمشتات را شکست داد.

در آخرین دیدار امشب بوندس لیگا، کلن از ساعت 20 به وقت تهران میزبان فرایبورگ خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=253112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.