افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
1

جواد نکونام را به یک دلیل خیلی دوست داشتم

  • کد خبر : 252894
جواد نکونام را به یک دلیل خیلی دوست داشتم

آفتاب نیوز: صمد مرفاوی پیشکسوت استقلال و مربی سابق این تیم درباره تغییرات استقلال گفت: ابتدا باید از آقای علی عسگری و شهریاری تشکر کنم که به کمک استقلال آمدند و اقدامات فوری و لازم را انجام دادند. مهندس شهریاری را از زمان صباباتری می شناسم که این تیم را از دسته اول بالا برد […]

آفتاب نیوز:

صمد مرفاوی پیشکسوت استقلال و مربی سابق این تیم درباره تغییرات استقلال گفت: ابتدا باید از آقای علی عسگری و شهریاری تشکر کنم که به کمک استقلال آمدند و اقدامات فوری و لازم را انجام دادند. مهندس شهریاری را از زمان صباباتری می شناسم که این تیم را از دسته اول بالا برد و به سطح اول فوتبال کشور رساند. خوشحالم که چنین فردی مسئولیت هدایت باشگاه را بر عهده گرفته و با شناختی که از او دارم مطمئنم استقلال از نظر ساختاری به شرایط مطلوبی خواهد رسید. من شخصا برکناری مدیرعامل سابق و تغییرات مدیریتی را به فال نیک می گیرم.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه باید به اردوی مرحوم ناصر حجازی اشاره کنم که به نام اسطوره باشگاه استقلال نامگذاری شده اما وضعیت خوبی ندارد. کیفیت زمین چمن آن قابل قبول نیست و از نظر فنی و تاکتیکی با توجه به احاطه شدن در آپارتمان های زیادی نمی توان تمرینات تاکتیکی را با خیال راحت انجام داد، زیرا ممکن است در معرض دید قرار گیرد. امید است با آمدن مالکان جدید، امکانات سخت افزاری افزایش یافته و اردوگاه یاد حجازی بازسازی شود.

پیشکسوت استقلال که در این فصل یکی از دنبال کنندگان جواد نکونام بوده نیز در این باره خاطرنشان کرد: جواد نکونام را به یک دلیل خاص دوست دارم و آنقدر خوشم آمد که هنوز چیزی نگفته ام. زمانی که او ملی پوش برجسته ما بود و من مربی بودم، او اعلام کرد که به استقلال علاقه دارد. به طور معمول، بازیکنان تیم ملی هرگز وضعیت استقلال یا پرسپولیس خود را برای علاقه یا منفعت علنی نمی کنند. جواد را نمی شناسم اما او اعلام کرد که استقلالی است و از آن به بعد ارادت من به عنوان استقلالی به او بیشتر شد.

صمد مرفاوی افزود: جواد نکونام در دوران سرمربیگری آقای قلعه‌نویی مهره اصلی قهرمانی استقلال بود و اکنون به عنوان مربی موفق شده است. او به عنوان مربی فصل عجیب و بسیار سختی را پشت سر گذاشت و برای حفظ تیمش در اوج با مشکلات زیادی مبارزه کرد. من هم این ویژگی روحیه جنگندگی او را دوست دارم، چه در حین بازی و چه به عنوان مربی، روحیه جنگندگی و برتری دارد.

بازیکن سابق استقلال در پایان توصیه هایی به جواد نکونام کرد و گفت: از جواد نکونام به عنوان یک استقلالی و فردی که با افتخار پیراهن آبی این تیم را پوشیدم از جواد نکونام می خواهم به برخی انتقادات توجه نکند. من قبلاً از اول فصل گفته بودم که نکونام استراتژی درستی را انتخاب کرد و با توجه به آنچه که داشت نتایج خوبی گرفت. در 5 هفته گذشته باید همان استراتژی را دنبال کنید و از بررسی های گمراه کننده پیروی نکنید. با این فرمان استقلال می تواند در 5 بازی باقی مانده بهترین نتایج را بگیرد و امیدوارم همه ما استقلالی ها را خوشحال کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=252894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.