افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

وزیر ورزش خطاب به تاج: حیثیت زن زیر سوال رفته مواظبش باشید – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 252865
وزیر ورزش خطاب به تاج: حیثیت زن زیر سوال رفته مواظبش باشید – پرسپولیس نیوز

وزیر ورزش و جوانان در نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال رسما خواستار رسیدگی به اتفاقات اخیر در بحث بی احترامی به بانوان در ورزشگاه ها شد. به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با صدور حکمی به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال خواستار ارائه گزارش آسیب شناسی […]

وزیر ورزش و جوانان در نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال رسما خواستار رسیدگی به اتفاقات اخیر در بحث بی احترامی به بانوان در ورزشگاه ها شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با صدور حکمی به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال خواستار ارائه گزارش آسیب شناسی از تحولات اخیر شد. ضمن بررسی وقایع رخ داده در برخی از ورزشگاه های کشور. در نامه هاشمی خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال آمده است:

همانطور که می دانید موضوع امکان حضور بانوان علاقه مند به فوتبال در ورزشگاه های کشور مورد توافق مراجع تصمیم گیری قرار گرفت که در آن فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور و همچنین باشگاه های حرفه ای فوتبال برای بهبود زیرساخت‌ها، سازماندهی هر چه بیشتر هواداران و هواداران باید تلاش کنند تا فضای اخلاقی و فرهنگی استادیوم‌های فوتبال را بهبود ببخشند. همچنین شاهد بروز صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هیچ‌گاه شایسته هواداران ایرانی نبوده و متاسفانه رفتار برخی از هواداران باعث لطمه زدن به حیثیت و حیثیت بانوان ایرانی شده است که نظارت بر آنها وظیفه باشگاه‌هاست کنترل این چند نفر

به اعتقاد من وقوع این نوع حوادث ناشی از نبود برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو استادیوم های فوتبال و همچنین عدم توجه برخی باشگاه های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متاسفانه ایشان کلمه “فرهنگ” را به عاریت گرفت و تلاش لازم برای سازماندهی خود هواداران را نداشت. بر این اساس باید تاکید کنم که مشاهده این گونه رویدادها که دل علاقه مندان به ورزش کشور را به درد می آورد به هیچ وجه برای مجموعه ورزشی کشور قابل قبول نیست و همانطور که بارها تاکید کرده ام ورزش بی ارزش است. برای نظام جمهوری اسلامی ایران معتبر نیستند.

در این راستا توصیه می شود با استفاده از ظرفیت قانونی فدراسیون فوتبال، محرومیت متخلفان و همچنین ارسال گزارش آسیب شناسی با محوریت بررسی علل وقوع چنین حوادثی ظرف مدت یک هفته، اقدامات لازم برای هواداران دائمی این سازمان انجام شود. با رویکرد بر عهده گرفتن مسئولیت باشگاه ها و سطوح برنامه ریزی عملیاتی باید در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود. بدیهی است معاونت و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با جدیت تمام پیگیر تحقق این رسالت مهم تا حصول نتایج ملموس خواهد بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)