افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
4

مسابقات “دارت” و “تیراندازی با تفنگ بادی” در اردبیل برگزار شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 25285
مسابقات “دارت” و “تیراندازی با تفنگ بادی” در اردبیل برگزار شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، در این مسابقات که بعدازظهر سه شنبه با حضور مسئولین دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و سکه در سالن ورزشی جهان پهلوان رضازاده برگزار شد، دبیر کمیسیون هماهنگی مجلس شورای اسلامی ، برنامه ریزی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز در استان اردبیل تصریح کرد: این مسابقات به […]

به گزارش خبرنگار مهر ، در این مسابقات که بعدازظهر سه شنبه با حضور مسئولین دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و سکه در سالن ورزشی جهان پهلوان رضازاده برگزار شد، دبیر کمیسیون هماهنگی مجلس شورای اسلامی ، برنامه ریزی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز در استان اردبیل تصریح کرد: این مسابقات به منظور گرامیداشت هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز و فرهنگ سازی مبارزه با پدیده شوم قاچاق برگزار شد.

محمدعلی مجتهدی نیا فرمان چهار ماده ای مقام معظم رهبری در مبارزه با قاچاق کالا را یادآور شد و اظهار داشت: پدیده قاچاق یکی از مهمترین عوامل برهم زدن نظم اقتصادی کشور است که در استان اردبیل با جدیت به آن پرداخته می شود. همکاری دولت های استانی مقامات

وی با تاکید بر اینکه نقاط حساس و گلوگاه های اردبیل از نظر قاچاق کالا و ارز رصد می شود، گفت: ورود یک میلیون دلار قاچاق 100 هزار جوان بیکار را برای جامعه به ارمغان می آورد و در این راستا و با با بحران بیکاری تمام تلاش خود را می کنیم با پدیده قاچاق مبارزه می کنیم.

دبیر کمیسیون هماهنگی، برنامه ریزی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان اردبیل همکاری و هم افزایی رسانه ها و خبرگزاری ها در فرهنگ سازی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز را یادآور شد و تصریح کرد: در این راستا باید با جدیت تمام تلاش کنیم. خبرنگاران همیشه یکی از دوستان هستند. و صدیق در فرهنگ سازی و موسسات مبارزه با قاچاق کالا و ارز شریک هستند و آثار مثبت این همکاری بر کمیسیون فرهنگی این وزارتخانه محسوس است.

مجتهدی نیا برگزاری مسابقه دارت برای خبرنگاران را در راستای فرهنگ سازی مبارزه با قاچاق برشمرد و افزود: در این مسابقه که با حضور 12 خبرنگار برگزار شد پس از رقابت خبرنگاران فعال حوزه کمیسیون هماهنگی، برنامه ریزی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز اردبیل هدایایی به رسم یادبود به این خبرنگاران اهدا شد.

در مسابقات اردبیل

وی همچنین گفت: مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی فشرده ویژه مدیران و دستان تمرین کنندگان حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اتاق تیراندازی و با همکاری سازمان. ورزشی-فرهنگی تالار شهر و هیئت تیراندازی برگزار و به نفرات برتر این رشته جوایزی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مالک پناهی‌سردی مدیر خبرگزاری مهر اردبیل در رقابت دوستانه بین خبرنگاران در مسابقه «دارت» توانست مقام اول را از آن خود کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=25285

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.