افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

مهناز افشار بی شرم با عکس زشت پس از مهاجرت/ دیگر او را نمی شناسید!

  • کد خبر : 25249
مهناز افشار بی شرم با عکس زشت پس از مهاجرت/ دیگر او را نمی شناسید!

مهناز افشار / بیوگرافی مهناز افشار / بازیگر مهناز افشار / عکس / استایل مهناز افشار مهناز افشار مهناز افشار بازیگر سینما و تلویزیون در 31 خرداد 1356 در تهران به دنیا آمد. او دیپلم تجربی را در یک موسسه غیرانتفاعی گرفت و همچنین در یک دوره چهار ساله در همان موسسه ویرایش را خواند. […]

مهناز افشار / بیوگرافی مهناز افشار / بازیگر مهناز افشار / عکس / استایل مهناز افشار مهناز افشار

مهناز افشار بازیگر سینما و تلویزیون در 31 خرداد 1356 در تهران به دنیا آمد. او دیپلم تجربی را در یک موسسه غیرانتفاعی گرفت و همچنین در یک دوره چهار ساله در همان موسسه ویرایش را خواند. مهناز افشار اولین بار در سال ۱۳۷۷ (۱۳۷۷) در ۲۱ سالگی از طریق شمسی فضل الهی به مخاطبان معرفی شد و با بازی در سریال گامشدا اولین و آخرین تجربه تلویزیونی خود را کسب کرد.

در سال ۱۳۷۸ با معرفی عبدالله اسکندری (گریمور) به دفتر فیلم پویا، با بازی در فیلم «شیرهای جوان» به کارگردانی محسن محسن نسب توانست وارد عرصه سینما شود. پس از آن به کلاس های بازیگری حمید سحریان پیوست. در کمتر از دو سال بعد، در سال ۱۳۷۹ (۱۳۷۹) با بازی در فیلم «شور عشق» به کارگردانی نادر مقدس، آشنایی جدی تری پیدا کرد. با این حال، بیشتر شهرت او به دلیل شباهت چهره اش به شخصیت محبوب انیمیشن گوگوش بود.

در دهه 80 مهناز افشار به تدریج در کنار بهرام رادان به یک سوپراستار زن تبدیل شد و در سال 1389 با بازی در فیلم سعادت آباد به کارگردانی این کارگردان وارد سینما شد و برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

مهناز افشار عکس جدیدی از خود در اینستاگرامش منتشر کرد و زیر عکسش شعری از فروغ فرخزاد نوشت.

مهناز افشار

مهناز افشار

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=25249

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.