افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

جذاب ترین مدل موهای کوتاه زنانه / مدل هایی که پشیمان نمی شوید در مورد فر هم گفتم.

  • کد خبر : 252325
جذاب ترین مدل موهای کوتاه زنانه / مدل هایی که پشیمان نمی شوید در مورد فر هم گفتم.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- بهار فصلی پر از تغییر و زیبایی است. هر تمی که ممکن است زیبا باشد را می توان در این فصل تغییر داد. از دکور و چیدمان خانه گرفته تا سبک‌هایی که به کت‌های نخی رنگارنگ و قطعات شیک زیبا تبدیل می‌شوند، زیرا سرما و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- بهار فصلی پر از تغییر و زیبایی است. هر تمی که ممکن است زیبا باشد را می توان در این فصل تغییر داد. از دکور و چیدمان خانه گرفته تا سبک‌هایی که به کت‌های نخی رنگارنگ و قطعات شیک زیبا تبدیل می‌شوند، زیرا سرما و تاریکی زمستان وارد می‌شود و کت‌ها، چکمه‌ها و کت‌ها روی هم انباشته می‌شوند. احساس طراوت و نو شدن در همه چیز دیده می شود. وقتی برگ ها و گلبرگ ها از خواب بیدار می شوند و رنگی تازه و فوق العاده زیبا را به ما نشان می دهند، چرا که نه؟ بیایید تغییرات زیبا و رنگارنگ در جهان هستی را نشان دهیم. اما راه های مختلفی برای تغییر وجود دارد و همیشه خرید نیست. گاهی اوقات می توانیم با تغییر چیزی و دادن ظاهری جدید به ظاهر خود تغییراتی در خود ایجاد کنیم. مثلا مدل مو. بسیاری از خانم ها در این فصل به دلیل گرما و همچنین تنوع فصل بهار موهای خود را کوتاه می کنند. اما نه یک شورت معمولی! میانبرهایی وجود دارند که می توانند زیبایی دو چندانی به ظاهر زیبای خانم شما ببخشند. اگر شما نیز از طرفداران این مدل مو هستید، حتما مقاله ما را دنبال کنید.

موهای زنانه و زیبا با مدل موی پیکسی سرکش.

در واقع مدل مو باید بر اساس شخصیت فرد انتخاب شود. مثلا مدل پیکسی سرکش برای دخترای قوی و جسور هست. این افراد اغلب دوست دارند تغییرات اساسی در زندگی خود ایجاد کنند، بنابراین این سبک از مدل مو، هم از نظر رفتار و هم از نظر استایلشان، بسیار به آن ها می آید. این مدل مو نیاز به مراقبت خاصی ندارد و تا استخوان گونه کشیده می شود. آیا می دانید اکثر مدل های موی کوتاه برای حفظ زیبایی خود نیاز به مراقبت دارند؟ یک پیکسی سرکش همچنین می تواند به صورت شما عمق و بعد ببخشد و ظاهری فوق العاده خیره کننده به موهای بلوند بدهد. زیرا در این صورت رنگ مو می تواند خوب به نظر برسد.

مدل موی کوتاه جدید

هیدرو باب می تواند تنوع زیادی به ظاهر شما بدهد

این مدل مو برای افرادی که مدل موهای براق و خیس را دوست دارند مناسب است. زیرا هیدرو باب یک مدل موی کوتاه، صاف یا چند لایه، براق و مرطوب است که جلوه ای مرطوب به موها می دهد و به شما این امکان را می دهد که در مدت زمان کوتاهی موهای نامرتب خود را احیا کنید. از طرفی می توان از آن برای ترمیم و آبرسانی مو استفاده کرد که می تواند یک ترفند عالی برای خانم هایی باشد که زمان کافی برای آبرسانی و مراقبت از موهای خود ندارند. این مدل مو برای انواع مدل مو از مجعد تا صاف می تواند کاربردی و زیبا باشد. همچنین فراموش نکنید که شما خانم یا آقای عزیزی که این مدل کوتاه را انتخاب کرده اید بعد از آن خیلی راحت می توانید موهای خود را حالت دهید.

مدل موی کوتاه جدید

مدل باب بلانت که این روزها همه عاشقش شده اند

این مدل کوتاه اولین انتخابی است که امروزه خانم های جوان ما انتخاب می کنند، زیرا زیبایی دلپذیر و مدرنی دارد و نیاز به جسارت و اعتماد به نفس زیادی ندارد. این زیبا و مثبت است، بدون کیتان پیتان اضافی! این مدل یکی از مدل های کوتاه مو با لبه صاف و تیز است که مدلی ساده و جذاب را برای شما ایجاد می کند. مدل موی باب بلانت می تواند صورت شما را بلندتر نشان دهد و از آنجایی که لبه های تیز آن جذابیت خاصی دارد، توجه همه بینندگان در محافل زنانه را به خود جلب می کند.

مدل موی کوتاه جدید

اگر موهای شما مجعد است یا دوست دارید مجعد باشید

انتخاب مدل مو با بافت طبیعی یکی از ترندهای اصلی این فصل به حساب می آید که البته باید بر اساس فرم صورت شما مشخص شود. استایلی است که می تواند زیباترین قسمت های صورت شما را برجسته کند. بنابراین، اگر فرفری هستید، آن را تا روی شانه ببرید، بسیار زیبا به نظر می رسد. اگر فر طبیعی ندارید، عالی است.

مدل موی کوتاه جدید

شاگی مدرن با شال بسیار زیبا به نظر می رسد.

این مدل مو و مدل کوتاه برای افرادی مناسب است که می خواهند موهایشان پرپشت باشد. این مدل با لایه‌های نرمی که دارد می‌تواند موها را پرپشت‌تر و پرپشت‌تر، کوتاه‌تر از صورت جلوه دهد و ظاهری مدرن‌تر از مدل موهای کرکی معمولی داشته باشد.

مدل موی کوتاه جدید

بلوند طلایی با موهای کوتاه بی نظیر است.

درست است که موهای طبیعی و تیره مدتی است که دوباره مد شده است، اما موهای بلوند و طلایی دیگر هیچ وقت برنمی گردند و باید بگوییم که بهار و تابستان امسال دوباره مد خواهد شد. از رنگ های گرم مانند عسلی و کاراملی استفاده کنید تا در سال جدید سرزنده، روشن و ظریف به نظر برسید. همچنین می توانید از تکنیک هایی مانند بالیاژ و امبره استفاده کنید تا به موهای خود ابعاد بدهید که بسیار زیباتر می شود.

مدل موی کوتاه جدید



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=252325

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.