افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

ایران برگ برنده رئیس جمهور آمریکا است. هم جمهوری خواهان و هم دموکرات ها به دنبال روابط با ایران هستند.

  • کد خبر : 252271
ایران برگ برنده رئیس جمهور آمریکا است.  هم جمهوری خواهان و هم دموکرات ها به دنبال روابط با ایران هستند.

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفتگو با بازار گفت: آمریکا برای رهایی از باتلاقی که با نسل کشی غزه در آن گرفتار شده است به دنبال دست درازی به ایران است. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی با بیان اینکه پرونده ایران پرونده لاینحلی است که روی میز روسای جمهور مختلف آمریکا […]

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفتگو با بازار گفت: آمریکا برای رهایی از باتلاقی که با نسل کشی غزه در آن گرفتار شده است به دنبال دست درازی به ایران است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی با بیان اینکه پرونده ایران پرونده لاینحلی است که روی میز روسای جمهور مختلف آمریکا قرار دارد، افزود: روسای جمهور آمریکا در دوران ریاست جمهوری خود نتوانسته اند ایران را با ایران همراه کنند. آنها نتوانسته اند ایران را از مواضعش عقب برانند. به همین دلیل، پرونده ایران همواره یکی از مسائل لاینحل برای آنها بوده است.

رحیمی جهان آبادی تصریح کرد: آمریکایی ها اعم از جمهوری خواه و دموکرات به دنبال ارتباط با ایران هستند و از این موضوع در تبلیغات انتخاباتی خود استفاده می کنند و آرای مردم را به دست می آورند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حمله موشکی اخیر ایران به سرزمین‌های اشغالی فلسطین و افشای ناتوانی آمریکا در حمایت از این رژیم نامشروع و نمایش قدرت موشکی ایران و همچنین باتلاق غزه به دلیل نسل‌کشی و جنایت در این کشور. منطقه آنها می خواهند با ارتباط با ایران از این باتلاق خارج شده و در انتخابات بعدی رای مردم را به دست آورند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: البته با توجه به افشای بی کفایتی آمریکا و نسل کشی آن در غزه و واکنش افکار عمومی به این نسل کشی و همچنین اینکه ما چه هستیم. امروزه در دانشگاه های آمریکا شاهد آن هستیم. ، بعید به نظر می رسد که رابطه ای بین ایران و آمریکا برقرار شود و آمریکایی ها نتوانند به اهداف خود در این مسیر برسند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=252271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.