افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

رازهای زیبایی پیرزنان که هنوز معجزه می کنند / یک قرن برای پوست خود وقت بگذارید و نتیجه را ببینید

  • کد خبر : 252255
رازهای زیبایی پیرزنان که هنوز معجزه می کنند / یک قرن برای پوست خود وقت بگذارید و نتیجه را ببینید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- همه ما دوست داریم چهره ای خاص و زیبا داشته باشیم، اما مشکلی که در این بین وجود دارد این است که این موضوع به طور کامل و برای همیشه دست ما نیست، اما از یک نقطه خاص می توانید هر زیبایی را برای خود […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- همه ما دوست داریم چهره ای خاص و زیبا داشته باشیم، اما مشکلی که در این بین وجود دارد این است که این موضوع به طور کامل و برای همیشه دست ما نیست، اما از یک نقطه خاص می توانید هر زیبایی را برای خود انتخاب کنید. هر چه بیشتر یک سری کارهای زیبایی روی صورتتان انجام دهید، مثلا برای داشتن پوست خوب، برای خود یک روتین داشته باشید و فرقی نمی کند روتین پوست ارزان باشد یا گران، در هر صورت باید از محصولات استفاده کنید. که با پوست شما سازگار هستند و مطمئن هستید که جوانی و طراوت را برای پوست شما به ارمغان می آورند.

اصولا مردم در گذشته روتین مخصوص پوست خود را داشتند، مثلا خیلی ها خواص آب سفید را برای صورت می دانستند و از این ماده برای زیبایی و لایه برداری پوست خود استفاده می کردند، یعنی حتی زمانی که خبری نبود. برندهای معروف لوازم آرایشی در دنیا به فکر زیباسازی هستند و جالب اینجاست که هنوز خیلی از روش های آنها استفاده می شود و خیلی ها از آنها استفاده می کنند مثلا هنوز هم مردم از همان آب سفید یا روشور استفاده می کنند یا خیلی ها. آنها فواید خاک رس را برای پوست در نظر می گیرند. آنها از آن برای از بین بردن جوش های سر سیاه استفاده کردند و هنوز هم این کار را انجام می دهند. اما نکته ای که در این بین وجود دارد این است که روتین موی گذشته بسیار گرانتر از ماست، به همین دلیل در این مقاله می خواهیم موارد دیگری را به شما معرفی کنیم که مطمئناً به دردتان می خورد و بسیار مقرون به صرفه هستند، پس ادامه دهید. . . با ما بمان.

پوست را با شکر و نمک لایه برداری کنید.

لایه برداری یکی از ضروری ترین کارهایی است که هر فردی برای داشتن پوستی زیبا و تمیز باید انجام دهد. امروزه روش های مختلفی برای این کار وجود دارد، از استفاده از انواع برس برای این منظور گرفته تا انواع شوینده ها و حتی ماسک ها. در کلینیک های زیبایی روش های مدرن تری وجود دارد اما در گذشته لایه برداری بسیار ارزان و البته کاربردی انجام می شد، همچنین با شکر و نمک هیچ اثر خاصی ندارد و کافی است پوست را شسته و سپس حبه های شکر را روی آن بمالید. در همان زمان نمک را ماساژ دهید.

سپس باید پوست خود را بشویید و در نهایت پوست نرمی را خواهید دید که تا به حال ندیده اید. البته استفاده از این روش یک نکته هم دارد و آن این است که پوست شما به هیچ وجه نباید جای زخم، جوش یا بریدگی داشته باشد و در این صورت می توانید فقط از شکر استفاده کنید زیرا نمک باعث ایجاد احساس سوزش در شما می شود. احساس روی پوست شما.

زیبایی پوست

پف صورت را با آب یخ کاهش دهید

حتما شنیده اید که شستن صورت با آب سرد می تواند پوست شما را جوان تر نشان دهد و در این بین یکی از کارهایی که می تواند انجام دهد کاهش پف صورت به خصوص دور چشم است. علاوه بر این، شستن صورت با آب سرد باعث می شود. منافذ پوست شما بسته خواهد شد.

بنابراین، اگر صورت خود را شسته اید و در حال پاک کردن آرایش هستید، می توانید دوباره آن را با آب بسیار سرد بشویید. لطفا توجه داشته باشید که همانطور که آب سرد برای این منظور مفید است، آب گرم داخل آن نیز برای پوست مضر است و بهتر است برای شستشوی صورت از آن استفاده نکنید.

زیبایی پوست

برای پاک کردن آرایش از روغن زیتون استفاده کنید.

خب، نه تنها آرایش مهم است، بلکه نحوه پاک کردن آرایش شما نیز بسیار مهم است، زیرا باید لوازم آرایشی و بهداشتی صورت مانند کرم پودر را کاملا پاک کنید تا منافذ را مسدود نکنند. و این روزها برای این منظور هستند، اما در قدیم بسیاری از پیرزن ها از روغن زیتون برای پاک کردن آرایش خود استفاده می کردند، البته این روغن باید کاملا ارگانیک باشد و سپس کمی بریزید. از آن روی پنبه و به آرامی پوست خود را با آن مالش دهید، آن را تمیز کنید و پس از پاک کردن آرایش مجدداً پوست را با یک شوینده ملایم برای پاکسازی بیشتر بشویید.

شاید الان شما بگید خب وقتی رفتیم پوستمون رو دوباره با مواد شوینده بشوریم باید از روغن زیتون استفاده کنیم که باید بگیم با این کار پوستتون مرطوب میشه و پوستتون خشک نمیشه. علاوه بر این روغن زیتون حاوی ویتامین ها و آنتی اکسیدان های مختلفی است که پوست را شاداب و سالم می کند و از پیری زودرس جلوگیری می کند.

زیبایی پوست

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=252255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.