افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

آتش نشانان در پی بارش شدید باران در اصفهان به حالت آماده باش درآمدند/ سقوط دو خودرو در کانال آب!

  • کد خبر : 252119
آتش نشانان در پی بارش شدید باران در اصفهان به حالت آماده باش درآمدند/ سقوط دو خودرو در کانال آب!

به گزارش رکنا از اصفهان؛ محمد شریعتی افزود: در پی بارندگی های شدید بهاری در 24 ساعت گذشته، تعداد تماس ها با آتش نشانی 150 درصد افزایش یافت و در این مدت 2 هزار و 820 تماس برقرار شد. سخنگوی و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: با توجه […]

به گزارش رکنا از اصفهان؛ محمد شریعتی افزود: در پی بارندگی های شدید بهاری در 24 ساعت گذشته، تعداد تماس ها با آتش نشانی 150 درصد افزایش یافت و در این مدت 2 هزار و 820 تماس برقرار شد.

سخنگوی و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: با توجه به پیش بینی وضعیت زرد (باران شدید و جاری شدن سیل) چند ساعت مانده به شروع بارندگی ها، طبق دستور مدیرعامل سازمان علاوه بر آماده‌سازی کامل 27 ایستگاه و حضور افسران نظارتی و مسئولان مرکز سیل سازمان، کلیه تجهیزات شستشو و پمپ‌های مکنده در حالت آماده‌باش قرار گرفتند و همچنین با توجه به حجم بالای عملیات امداد و نجات، 60 نفر از شیفت خارج شدند.

وی در خصوص مهمترین اقدامات این سازمان در 24 ساعت گذشته تصریح کرد: با 80 منزل و مجتمع مسکونی تماس گرفته شد و تاکنون سه مورد درگیر عملیات است. همچنین دو مورد سقوط خودرو در کانال های آب اطراف شهر و محبوس شدن مسافران گزارش شد.

شریعتی افزود: متاسفانه یک نفر در کانال اصفهانک فوت کرد که جسدش خارج شد. همچنین 35 مورد رهاسازی خودروی محبوس و خاموش در آب انجام شد. 10 مورد آبگرفتگی کل مراکز خرید به ویژه طبقات پایین نیز گزارش شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نقاط استراتژیک و حساس مرکز شهرستان در 24 ساعت گذشته دچار آبگرفتگی شد. چندین مورد از آبگرفتگی محل های حفاری برای ساختمان های بزرگ گزارش شده است. همچنین 5 مورد آبگرفتگی زیرگذرها، بزرگراه ها و معابر اصلی این شهرستان برای کمک به سایر تیم های امداد شهری انجام شد. رفع خطر اتصال برق به دلیل آبگرفتگی در یکی از بیمارستان های بزرگ شهر نیز به بهره برداری رسید.

سخنگوی و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تاکید کرد: تاخیر احتمالی در اعزام تیم های امدادی در برخی مناطق صرفا به دلیل حجم بالای تصادفات در آن منطقه، ترافیک سنگین در جاده ها و حوادث، و کندی برخی از عملیات های نجات. توجه به حجم آبگرفتگی و برگشت منهول های آب و فاضلاب در معابر و منازل و … موارد تاخیری بوده است.

اصفهان/بهمن راعی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=252119

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.