افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

پروژه پورتال بازی چیست؟ معرفی بزرگترین شبکه وب 3 بازی و ارز دیجیتال PORTAL

  • کد خبر : 252084
پروژه پورتال بازی چیست؟  معرفی بزرگترین شبکه وب 3 بازی و ارز دیجیتال PORTAL

گیمیفیکیشن وب 3 یک ایده هیجان انگیز برای جذب میلیون ها نفر به فضای کریپتو است. اما یک چالش بزرگ مانع از پذیرش این قسمت توسط گیمرها می شود. در واقع، بازیکنان برای انجام بازی‌های مختلف با شبکه‌های مختلفی سر و کار دارند و متعاقباً باید رمز یک زنجیره را داشته باشند. علاوه بر این، […]

گیمیفیکیشن وب 3 یک ایده هیجان انگیز برای جذب میلیون ها نفر به فضای کریپتو است. اما یک چالش بزرگ مانع از پذیرش این قسمت توسط گیمرها می شود. در واقع، بازیکنان برای انجام بازی‌های مختلف با شبکه‌های مختلفی سر و کار دارند و متعاقباً باید رمز یک زنجیره را داشته باشند. علاوه بر این، امکان تعامل اجتماعی یک بازی با شبکه های دیگر نیز غیرممکن است. پورتال بازی (بازی پورتال) یکی پلت فرم بازی هدف آن حل چالش همکاری زنجیره ای برای گیمرها در همان پلتفرم است یکی به دنیایی از بازی های بلاک چین دسترسی داشته باشید. برای دیدن پروژه با بلاک چین مهین همراه باشید بازی پورتال چیست؟اکوسیستم آن شامل چه بخش هایی است و ارز دیجیتال پورتال چیست؟

پروژه پورتال بازی چیست؟

پروژه پورتال بازی Chest
منبع: icodrops.com

بازی پورتال این یک پلتفرم بازی است که امکان اتصال بازی های وب 3 را در بلاک چین های مختلف در یک مکان واحد فراهم می کند. این پروژه از پروتکل «Interoperability» شبکه LayerZero برای پیاده سازی ایده خود استفاده کرده است. این پورتال بازی در حال حاضر از بیش از ۴۰ بلاک چین از جمله اتریوم، پلیگون، سولانا، آوالانچ و آربیتروم پشتیبانی می کند. همچنین بیش از 200 بازی بلاک چین در هنگام راه اندازی پلتفرم آماده در دسترس کاربران است. به این ترتیب، در یک پلتفرم غیرمتمرکز، گیمرها علاوه بر انجام بازی های مختلف، به یکباره به آیتم های خود نیز دسترسی دارند.

بازی هایی مانند Star Atlas، Sipher Odyssey، DeFi Kingdoms، Crypto Unicorns و Apeiron نمونه هایی هستند که بر روی این پلتفرم ارائه خواهند شد.

نکته مهم دیگر در مورد پورتال بازی، معرفی آن به عنوان چهل و هفتمین پروژه بایننس لانچپول است. به دنبال این اقدام، 8.6 میلیارد توکن BNB و FDUSD در تاریخ 21-8 فوریه (2-8 مارس 1402) و تقاضای قابل توجهی از کاربران به اشتراک گذاشته شد. سپرده گذاران می توانند واجد شرایط دریافت توکن های پورتال (5٪ از کل عرضه) در ازای توکن های 7 روزه دارایی خود باشند.

معرفی اکوسیستم پورتال

پورتال بازی به یک پلتفرم بازی محدود نمی شود و یک اکوسیستم را تشکیل می دهد. بخش های مختلف اکوسیستم پورتال عبارتند از:

کیف پول پورتال

پروژه پورتال با هدف تسهیل ورود گیمرهای سنتی به فضای بازی وب 3 به نام کیف پول است. پورتال ولت (کیف پول پورتال) طراحی کرده است. در این کیف پول نیازی به نگهداری کلیدهای خصوصی نیست و کاربران می توانند به راحتی با استفاده از قابلیت های لاگین Web 2 مانند اکانت های گوگل، اپل و دیسکورد وارد شوند. کیف پول پورتال تبدیل شود

نرم افزار پورتال

این پورتال همچنین دارای یک برنامه نرم افزاری است که کاربران می توانند از آن برای آشنایی با بازی های جدید و خاص و همچنین محتوای مرتبط با بازی استفاده کنند. علاوه بر این، این برنامه بستری برای تبادل مستقیم دارایی های درون بازی و پورتال ارز دیجیتال سهام است. یکی دیگر از کاربردهای اپلیکیشن پورتال این است که به عنوان یک لایه اجتماعی عمل می کند و گیمرها می توانند در این اپلیکیشن با یکدیگر تعامل، ملاقات و گفتگو داشته باشند.

ادغام پورتال با LearZero

مهمترین بخش ارزش پیشنهادی پورتال بازی، فراهم کردن شرایطی است که بازی های موجود در بلاک چین های مختلف بتوانند به یکدیگر متصل شوند. برای رسیدن به این هدف، این پورتال از سیستم پیام رسانی جدید و کم هزینه LayerZero استفاده می کند. به لطف این همکاری، اکوسیستم های مختلف بازی می توانند نشانه بومی پورتال (پورتال) به عنوان ارز پیش فرض برای تراکنش های روی پلتفرم استفاده کنید و به یکدیگر متصل شوید.

گره های پورتال

حمایت کردن اکوسیستم پورتال توسط شبکه ای از گره ها اجرا می شود که توسط یک جامعه اجرا و مدیریت می شوند. این گره ها یک لایه همگام سازی برای اتصال شبکه لایه Oracle LearZero به لایه 3 پورتال تشکیل می دهند. به عبارت دیگر، هنگامی که یک تراکنش زنجیره ای در اکوسیستم پورتال انجام می شود، Leerzero این تراکنش را از طریق سیستم پیام رسانی خود تسهیل می کند. اما بعد از آن گره های پورتال آنها اعتبارسنجی را برای اطمینان از اعتبار و قانونی بودن معاملات انجام می دهند. این رویکرد تمرکز اصلی اکوسیستم پورتال است. زیرا اعتبار معاملات بین زنجیره ای و امنیت کل اکوسیستم را تضمین می کند.

کاربران می توانند گره های پورتال را از طریق سرویس های مبتنی بر ابر یا به صورت محلی روی دستگاه های خود اجرا کنند و در ازای اعتبارسنجی، توکن های پورتال را دریافت کنند.

ارز دیجیتال پورتال چیست؟

ارز دیجیتال پورتال چیست؟ارز دیجیتال پورتال چیست؟
منبع: coinbay.io

پورتال بازی دارای یک نشانه بومی با نماد است پورتال در بازار ارزهای دیجیتال شناخته شده است. پورتال ارز دیجیتال این توکن Omni از چین است و از فناوری LeerZero استفاده می کند تا بتواند مستقل از زنجیره عمل کند. توکن پورتال در موارد مختلفی استفاده می شود، از جمله:

  • کارمزد تراکنش: ارز دیجیتال پورتال برای پرداخت هزینه تراکنش و پاداش اپراتورهای گره استفاده می شود.
  • پرداخت هزینه ها: کاربران می توانند از Portal Token در بازارهای غیرمتمرکز مانند Magic Eden برای تبادل دارایی های بازی پشتیبانی شده توسط پلتفرم استفاده کنند. به دلیل ماهیت همه چینی بودن، این پورتال می تواند بین زنجیره ها جابجا شود و در بازی های مختلف پشتیبانی شده توسط پورتال مورد استفاده قرار گیرد.
  • اعطای حق حاکمیت: دارندگان ارز دیجیتال پرتال در تعیین جهت و تصمیمات مهم پلتفرم مانند نحوه توزیع و استفاده از توکن حق رای دارند.
  • چسبیده: کاربران می توانند دارایی های خود را واریز کرده و از مزایای ارائه شده توسط بنیاد پورتال (بنیاد پورتال) و شرکای پلت فرم بهره مند شوند. علاوه بر سود حاصل از کارمزد تراکنش، سهامداران پورتال مشمول سود پایه هستند که از خزانه به آنها تعلق می گیرد. همچنین سپرده گذاران حق رای دادن به بازی ها را دارند تا بیشتر در معرض دید کاربران پلتفرم قرار گیرند. به لطف این مکانیزم، پروژه های جدید نیز می توانند به دیده شدن بازی خود کمک کنند و با استیک پورتال، کاربران را جذب کنند.
  • دسترسی انحصاری: دارندگان ارز دیجیتال پورتال می توانند NFT های انحصاری را از شرکای پورتال خریداری کنند.
  • دهه نود بخر: اپراتورهای گره پورتال می توانند از این توکن برای خرید گره ها استفاده کنند.

پورتال Tokonomics

پورتال Tokonomicsپورتال Tokonomics
منبع: Coinmarketcap.Com

مجموع عرضه توکن پورتال 1 میلیارد واحد است که حدود 16.7 درصد آن در زمان راه اندازی عرضه شده است. در پورتال Tokonomics، بیشتر توکن ها به تیم، مشاوران و خزانه داری اختصاص داده شده است. دارایی های موجود در خزانه برای پاداش دادن به توسعه دهندگان بازی و اپراتورهای گره استفاده می شود. نحوه تخصیص توکن پورتال به شرح زیر است:

  • استخر راه اندازی بایننس: 5%
  • تیم و مشاوران: 23%
  • خزانه داری: 23%
  • فروش خصوصی: 22%
  • فروش عمومی: 11%
  • مشوق های اجتماعی 1: 10%
  • مشوق های اجتماعی 2: 4٪
  • ذخیره نقدی: 2%

توکن های پورتال طبق برنامه زیر منتشر می شوند:

توزیع توکن پورتالتوزیع توکن پورتال
منبع: Coinmarketcap.Com

به گزارش اسمارتک نیوز، در زمان نگارش این مقاله، پورتال بازی با ارزش بازار ارزهای دیجیتال 814331 میلیون دلار در رتبه 343 بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد. حجم معاملات 24 ساعته آن 17,558,349 دلار است. عرضه در گردش پرتال برابر با 167134615 واحد و مجموع عرضه آن 1 میلیارد واحد می باشد. در حال حاضر قیمت پورتال در محدوده 0.83 دلار است. بالاترین قیمت این توکن در 10 مارس 1402 در محدوده 4.3 دلار و کمترین قیمت آن در 25 آوریل 1403 با قیمت 0.76 دلار بوده است.

بنیانگذاران و شرکای پورتال بازی

درباره اعضای اصلی و بنیانگذاران پورتال بازی اطلاعاتی در دسترس نیست؛ اما ظاهرا این پروژه با مشاوران مطرح در زمینه وب 3 و بازی همکاری می کند. همچنین شرکت هایی مانند Lear Zero، Magic Eden، WME و M80 Esports نیز در زمینه توسعه کسب و کار با پورتال همکاری می کنند.

جذب سرمایه و سرمایه گذاران پورتال بازی

طبق اطلاعات سایت کرانچ بیستنها دور جمع آوری کمک های مالی پروژه پورتال در 31 دسامبر 2023 (10 ژانویه 1402) برگزار شد. 5 سرمایه گذار فرشته از این پروژه حمایت کرده اند. با این حال اطلاعاتی در مورد میزان سرمایه به دست آمده اعلام نشده است.

ارز دیجیتال پورتال را از کدام صرافی ها بخریم و در کدام کیف پول ها نگهداری کنیم؟

در حال حاضر ارز دیجیتال پورتال در صرافی های متمرکز مانند بایننس، بای بیت، گیت، کوکوین، اچ تی سی، مکسی و بیت گیت در دسترس است. همچنین برای خرید توکن پورتال می توانید این کار را از طریق صرافی غیرمتمرکز UniSwap انجام دهید.

با توجه به اینکه ارز دیجیتال پورتال مبتنی بر شبکه اتریوم است، می توانید از کیف پول های سازگار با ERC-20 مانند Metamask و TrustVolt برای ذخیره توکن پورتال استفاده کنید.

نتیجه

پورتال بازی (بازی پورتال) یک پلتفرم بازی است که بازی های پشتیبانی شده از بلاک چین را در یک مکان ارائه می دهد. به عبارت دیگر، گیمرهای شبکه های مختلف می توانند از طریق حساب کاربری پورتال به بزرگترین شبکه بازی های وب 3 دسترسی داشته باشید بازیکنان می‌توانند از توکن‌های پورتال در بازی‌های پشتیبانی‌شده بدون نیاز به پل زدن، مبادله یا خرید توکن‌های اضافی استفاده کنند. به نظر می رسد این رویکرد اولا میلیون ها گیمر را به فضای وب 3 جذب می کند و ثانیا مسئله نقدینگی را برای آنها حل می کند. نظر شما در مورد پروژه پورتال بازی چیست؟ آیا این پورتال می تواند دروازه ای برای پذیرش انبوه بازی های بلاک چین باشد؟

سوالات متداول (FAQ).

پروژه بازی پورتال چیست؟

Portal Gaming یک پلتفرم بازی متقابل زنجیره ای است که با پشتیبانی از 40 بلاک چین و 200 بازی، صنعت بازی وب 3 را متحول می کند.

ارز دیجیتال پورتال چیست؟

ارز دیجیتال پورتال، رمز اصلی پورتال بازی است که به دلیل قابلیت زنجیره متقابل، بازی های بلاک چین را برای گیمرها آسان تر می کند.

وطن بلاک چین

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-05-03 20:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=252084

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.