افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

طنز تند روحانی در برابر وعده های انتخاباتی رئیسی

  • کد خبر : 251802
طنز تند روحانی در برابر وعده های انتخاباتی رئیسی

روحانی با اشاره به وعده استانداران سیزدهم گفت: آنها تاکید کردند که همه با هم و متحد هستند و برای حل مشکلات به هم کمک می کنند. گفتند نمی دانند بورس را چطور مدیریت کنند، می آییم مدیریتش می کنیم. به گزارش خبرآنلاین، در انتخابات ریاست جمهوری 1400 یکی از پرتکرارترین شعارهای ابراهیم رئیسی و […]

روحانی با اشاره به وعده استانداران سیزدهم گفت: آنها تاکید کردند که همه با هم و متحد هستند و برای حل مشکلات به هم کمک می کنند. گفتند نمی دانند بورس را چطور مدیریت کنند، می آییم مدیریتش می کنیم.

به گزارش خبرآنلاین، در انتخابات ریاست جمهوری 1400 یکی از پرتکرارترین شعارهای ابراهیم رئیسی و یارانش که امروز در دولت سیزدهم حضور دارند، حل مشکلات بورس بود. همانطور که امیرحسین قاضی زاده نامزد ریاست جمهوری گفت: مشکل بورس در سه روز قابل حل است و این موضوع دستور دولت و دستور رئیس جمهور را می طلبد.

در 4 خرداد 1400، ابراهیم رئیسی با حضور در تالار بورس سعادت آباد تهران تاکید کرده بود که؛ تمام تلاش ما این است که مشکلات مردم را حل کنیم و امید و اعتماد را به جامعه بازگردانیم و با حرف هم نمی شود این کار را کرد، باید سازوکارها را دنبال کنیم.

این در حالی است که بیش از دو سال و چند ماه از روی کار آمدن دولت سیزدهم می گذرد، نه تنها مشکلات بورس حل نشده، بلکه وضعیت اقتصادی روز به روز بدتر شده و قیمت دلار افزایش یافته است. و سکه ها مردم را نگران کرده است. در همین راستا حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در دیدار همیشگی خود با وزرا و معاونان رئیس جمهور دولت یازدهم و دوازدهم، وعده های مسئولان فعلی را برای حل مشکلات اقتصادی و مبارزه به مردم یادآور شد. مبارزه با فساد و راه اندازی سریع تمام کارگاه های تعطیل. آن شرایط خاص وجود ندارد. شرایط فروش نفت نیز بسیار تغییر کرده است. آنها اظهار داشتند که همه با هم هستند و در حل مشکلات به یکدیگر کمک می کنند. گفتند نمی دانند بورس را چطور مدیریت کنند، می آییم مدیریتش می کنیم.

وی گفت: در این 30 ماهه دولت سیزدهم ارزش بورس 46 میلیارد دلار کاهش داشت در حالی که در 30 ماهه اول دولت یازدهم 8.5 میلیارد دلار رشد داشت و در 32 ماهه دولت یازدهم، ارزش سهام در 30 ماهه دولت یازدهم کاهش یافت. قیمت ارز 11 درصد کاهش یافت در حالی که نرخ دلار در سه سال اول دولت یازدهم تنها 9.8 درصد افزایش یافت، رشد پایه پولی 52 درصد بود اما در 30 ماه گذشته به 100 افزایش یافت تورم در مرداد ماه 1391 43 درصد بود، در پایان سال 1393 به 8 درصد رسید و تا سه ماهه اول سال 1396 تک رقمی شد. زمان جنگ جهانی دوم بود، از سال 1320 تا 1322. شاید در برخی سال ها تورم 40 درصدی را تجربه کرده بودیم، اما در 80 سال گذشته از سال 1400 تا 1402، هرگز تورم بالای 40 درصد را تجربه نکردیم. “

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=251802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.