افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

روسیه بیشترین سود را از جنگ غزه و اسرائیل برد – تابناک

  • کد خبر : 251736

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، در سال جدید اولین جلسه دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه تشکیل شد و در آن در خصوص موضوع سیاست خارجی و موضوعات مرتبط با آن تبادل نظر و گفتگو شد. رویارویی نظامی بازدارنده ایران علیه اسرائیل. محمود واعظی رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در ابتدای […]

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، در سال جدید اولین جلسه دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه تشکیل شد و در آن در خصوص موضوع سیاست خارجی و موضوعات مرتبط با آن تبادل نظر و گفتگو شد. رویارویی نظامی بازدارنده ایران علیه اسرائیل.

محمود واعظی رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در ابتدای این نشست گفت: خاورمیانه همواره منطقه مهمی بوده و به همین دلیل دولت های بزرگ همواره برای نفوذ در امور و اداره آن دخالت کرده اند. .

بنابراین جنگ مداخله جویانه و بسیار مهم آمریکا با کشورهای افغانستان و عراق هیچ سودی برای آن به همراه نداشت و به همین دلیل به دنبال ایجاد و گسترش جنگ با ایران نیست که اسرائیل با اقدامات زننده خود به دنبال آن بود. .

وی افزود: ژئوپلیتیک منطقه دستخوش تغییرات اساسی است و این تحولات کشورهای منطقه را نیز تحت تأثیر قرار داده است و کشورهای عربی منطقه به رهبری عربستان سعودی می خواهند به سمت توسعه اقتصادی حرکت کنند و از این رو به دنبال صلح هستند. و ثبات و امنیت را در منطقه حفظ کند.

واعظی در ادامه گفت: نقش و کنشگری فعال و موثر ایران در منطقه در راستای امنیت و ثبات، نقش و قدرت ایران را افزایش می دهد.

وی خاطرنشان کرد: قبل از 7 اکتبر همه آمریکا و کشورهای اروپایی به دنبال تضعیف و مجازات روسیه در جنگ اوکراین بودند، اما پس از حمله کوبنده حماس به رژیم صهیونیستی، خاورمیانه و موضوع فلسطین به عنوان اولین موضوع مورد بحث قرار گرفت. جهان، و مسئله اوکراین کنار گذاشته شد. روسیه از جنگ غزه و اسرائیل بیشترین سود را برد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=251736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.