افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

همه واحدهای تجاری باید کد منحصر به فرد خود را دریافت کنند.

  • کد خبر : 251717
همه واحدهای تجاری باید کد منحصر به فرد خود را دریافت کنند.

به گزارش بازار، حمیدرضا روستاگر رئیس اتاق اصناف تهران گفت: یکی از سیاست های دولت خدمات الکترونیک است. یعنی یک سری خدمات نهادهای دولتی باید در بستر الکترونیکی انجام شود. وی افزود: یکسری مجوزها از طریق درگاه مجوز صادر شده است و سپس بحث الکترونیک مطرح شد که در دستور کار دولت قرار دارد. رئیس […]

به گزارش بازار، حمیدرضا روستاگر رئیس اتاق اصناف تهران گفت: یکی از سیاست های دولت خدمات الکترونیک است. یعنی یک سری خدمات نهادهای دولتی باید در بستر الکترونیکی انجام شود.

وی افزود: یکسری مجوزها از طریق درگاه مجوز صادر شده است و سپس بحث الکترونیک مطرح شد که در دستور کار دولت قرار دارد.

رئیس اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: صدور مجوز الکترونیکی مستلزم این است که تمامی افرادی که پروانه کسب دارند، برای دریافت تسهیلات دولت دارای کد یکتا باشند.

وی گفت: کد یکتا به حساب بانکی افرادی که فعالیت اقتصادی دارند متصل می شود. پیش از این افراد باید مجوز فیزیکی را به همراه داشته باشند یا از موسسات زیرمجموعه استعلام برای بررسی اعتبار مجوز انجام می شد. با الکترونیکی شدن و ایجاد کد منحصر به فرد، اشخاص حقیقی و حقوقی دارای جواز کسب نیازی به همراه داشتن آن ندارند.

وی یادآور شد: مهمترین موضوعی که اتاق اصناف و اصناف پیگیری می کند این است که تمامی فعالان اقتصادی باید مجوز بازرگانی داشته باشند. پس از تایید این مجوزها توسط پورتال ملی صدور مجوز.

رستگار تصریح کرد: با کد منحصر به فردی که مردم دریافت می کنند، هم افرادی که مجوز دارند و هم کسانی که مجوز قدیمی دارند و نیاز به آپدیت دارند، عملیات به روز رسانی خود را انجام می دهند.

وی گفت: تهران 135 اتحادیه و تقریبا 500 هزار اتحادیه مجاز دارد که همه آنها باید کد یکتا را دریافت کنند. افرادی که پروانه بازرگانی ندارند باید با این کد منحصر به فرد مجوز بازرگانی بگیرند.

رئیس اتاق اصناف تهران یادآور شد: یکی از موارد مهم این است که همه افراد باید قبل از پایان ماه جاری کد یکتا را در آدرس ایمیل خود درخواست کنند. علاوه بر این، اعضای اتحادیه می توانند اتحادیه مربوطه را بررسی کنند و اتحادیه ها نیز این کد را ارائه می دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=251717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.