افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

انتقال مهاجم پرسپولیس به مس رفسنجان لغو شد

  • کد خبر : 25161

جدایی عیسی آل کثیر از پرسپولیس باعث ماندن مهدی عبدی در لیست بزرگسالان این تیم شد. عیسی آل کثیر پس از عدم توافق مالی با باشگاه پرسپولیس تصمیم به پیوستن به سپاهان اصفهان گرفت. آل کثیر در حالی با سپاهان اصفهان قراردادی دو ساله امضا کرد که پیشنهاد دیگری از گل گهر سیرجان داشت اما […]

جدایی عیسی آل کثیر از پرسپولیس باعث ماندن مهدی عبدی در لیست بزرگسالان این تیم شد.

عیسی آل کثیر پس از عدم توافق مالی با باشگاه پرسپولیس تصمیم به پیوستن به سپاهان اصفهان گرفت.

آل کثیر در حالی با سپاهان اصفهان قراردادی دو ساله امضا کرد که پیشنهاد دیگری از گل گهر سیرجان داشت اما به نظر می رسد اصفهانی ها توانسته اند مبلغ مورد نیاز او برای قرارداد 60 میلیارد تومانی شایعه شده دو فصل را به طور کامل تامین کنند. دهان به دهان پخش می شود. .

جدایی آل کثیر از پرسپولیس باعث شد تا یحیی گل محمدی نظر منفی نهایی خود را درباره جدایی قرضی مهدی عبدی اعلام کند. بر اساس اساسنامه جدید سازمان لیگ فوتبال، عبدی دیگر در فهرست زیر 23 و 25 سال این تیم قرار ندارد و به همین دلیل در کنار محمد عمری و وحدت حنان اف به طور رسمی در لیست بزرگسالان پرسپولیس قرار گرفته است.

حالا گل محمدی هیچ ترافیکی در خط حمله خود احساس نمی کند، بنابراین مهاجم خارجی جدید پرسپولیس را نیز به فراغ بال متصل می کند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به صورت موازی دو گزینه خارجی گل محمدی را تبلیغ می کند تا یکی از آنها را به تمرکز این تیم در ترکیه بفرستد تا چند روز با این تیم تمرین کند و سپس قرارداد رسمی امضا کند.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)