افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

گیاهان آپارتمانی همیشه سبز/ جواب این است که می گویند می توانی به این ها چند چشمه عمر بدهی

  • کد خبر : 251544
گیاهان آپارتمانی همیشه سبز/ جواب این است که می گویند می توانی به این ها چند چشمه عمر بدهی

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- مراقبت از گل و گیاه این روزها در بین مردم تبدیل به یک عادت شده است، یعنی به خانه کسی می روید و گل و گیاه را در خون او نمی بینید، در واقع جای تعجب دارد و طبیعی نیست، زیرا خیلی ها معتقدند. در […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- مراقبت از گل و گیاه این روزها در بین مردم تبدیل به یک عادت شده است، یعنی به خانه کسی می روید و گل و گیاه را در خون او نمی بینید، در واقع جای تعجب دارد و طبیعی نیست، زیرا خیلی ها معتقدند. در معجزه این زیبایی ها در دکوراسیون می فهمند و می دانند چگونه دکوراسیون خود را فقط با گیاهان داخل خانه تزیین کنند و آن را زیبا جلوه دهند و البته فرقی هم نمی کند که از گیاهان داخلی ارزان قیمت استفاده کنند یا گیاهان گران قیمت بگیرند و از آنها استفاده کنند. آنها خون آنها را زینت می دهند و آنها را زیبا جلوه می دهند زیرا یکی از ویژگی های هر گیاه زیبایی بخشیدن به فضای اطراف آن است.

اما یک راه میانه وجود دارد و آن این است که اگر گیاه مناسب و مناسبی را برای خود انتخاب کردید، اما نتوانستید آن را پرورش دهید، یا اگر گیاهی را صرفاً از روی علاقه انتخاب کردید، مثلاً چند نفر هستند که در نهایت به رشد گل‌ها مشغول هستند و آن‌قدر باتجربه نیستند که این افراد باید گیاهان آپارتمانی مبتدی را انتخاب کنند که به توجه و مراقبت کمتری نسبت به سایر گیاهان نیاز دارند، اما تصور کنید که به‌عنوان تازه‌کار به سراغ یک گیاه می‌روید. . سخته البته اگه نتونستی رشدش کنی و شکست بخوری و در آخر بگی گل نمیگیرم! حال در این مقاله می خواهیم در مورد یک سری از گیاهان با شرایط خاص یعنی گیاهان سرپوشیده همیشه سبز که برای همه افراد حتی مبتدیان مناسب است به شما بگوییم پس با ما همراه باشید تا با برخی از آنها آشنا شوید.

یک قاشق غذاخوری گیاهان آپارتمانی همیشه سبز.

گل قاشقی را تقریباً همه می شناسند و مطمئناً همه حداقل یک بار در زندگی خود این گیاه را داشته اند و اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که فرصت داشتن این گل زیبا با برگ های زیبایش را نداشته اید باید به شما بگوییم. که گل قاشقی از آن دسته گیاهانی است که همیشه سبز است و در چهار فصل می تواند مهمان خون شما باشد و در برخی فصول که هوا خیلی سرد نیست آن را در بالکن و داخل خانه داشته باشید.

شاید برایتان جالب باشد که در مورد این گیاه که از خویشاوندان فلفل سیاه است و گرما دوست و بومی مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری است و برگهای آن قلبی شکل و گرد و رنگ زیبایی دارد بدانید، البته امکان دیدن آنها وجود دارد. در شکل نیز چاپ شده و رنگ آمیزی شده را ببینید. یکی از مزایای این گیاه شرایط نگهداری راحت آن است و آن را برای افرادی که تازه به نگهداری گل و گیاه می پردازند مناسب می کند زیرا بسیار مقاوم است و حتی با نور مصنوعی نیز می تواند به رشد و زندگی خود ادامه دهد.

گیاهان آپارتمانی همیشه سبز

سانسوریا گیاهان آپارتمانی همیشه سبز.

به جرأت می توان گفت سانسوریا یکی از مقاوم ترین گیاهان آپارتمانی است که نام های مختلفی دارد و بسیاری آن را با نام های مادرشوهر، مار یا شمشیر می شناسند و دلیل اینکه در این مقاله به آن اشاره می کنیم این است که سانسوریا همیشه است. سبز بوده و عمر مفید بالایی دارد. این گیاه خاص و خارق العاده را می توانید حتی در نور کم نیز پرورش دهید، در حالی که بهترین مکان برای آن نزدیک پنجره برای دریافت نور غیر مستقیم است.

در مورد شرایط نگهداری آن نیز باید بگوییم که بهترین زمان برای آبیاری سانسوریا زمانی است که خاک کاملاً خشک شده باشد، اما دقت داشته باشید که در عین اینکه درست است که سانسوریه در برابر خشکی و کم آبی مقاومت بالایی دارد، اما برای آبرسانی نمی کند. مدتی برای مدت طولانی باعث چروک شدن برگها می شود. می توانید به این مشکل توجه ویژه ای داشته باشید.

گیاهان آپارتمانی همیشه سبز

سرخس ها گیاهان آپارتمانی همیشه سبز هستند.

بریم سراغ یکی دیگر از گیاهان سرپوشیده زیبا و چند ساله یعنی سرخس که تنها ویژگی مثبت آن نیست، بلکه سرخس خاصیت تصفیه کنندگی بسیار بالایی نیز دارد و می تواند آلاینده های مضر را به طور کامل از هوای اطراف خود پاک کند، به همین دلیل است که شما هنگام انتخاب این گیاه، یک یا دو فلش را نشان دهید.

در مورد شرایط نگهداری باید این گیاه را به طور مرتب آبیاری کنید تا خاک همیشه مرطوب باشد اما مراقب باشید در مصرف آن زیاده روی نکنید زیرا باعث زرد شدن برگ های آن می شوید. به همین دلیل هفته ای دو بار آبیاری کافی است.

گیاهان آپارتمانی همیشه سبز



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=251544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.