افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
1

رضاخان نتوانست حجاب را از مردم بردارد/ دانشگاه های آمریکا، انگلیس و فرانسه چطور؟

  • کد خبر : 251293
رضاخان نتوانست حجاب را از مردم بردارد/ دانشگاه های آمریکا، انگلیس و فرانسه چطور؟

آفتاب نیوز: سردار احمدرضا رادان در نشست حامیان طرح نور فراجا که در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، از تمامی حامیان عفاف و حجاب با حضور خود به دلیل وظیفه شرعی قدردانی کرد و گفت: این مجمع در اماکن مقدس، شهدای حفظ تمامیت ارضی کشور و اسلام جان باختند و این افتخاری است برای پلیس […]

آفتاب نیوز:

سردار احمدرضا رادان در نشست حامیان طرح نور فراجا که در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، از تمامی حامیان عفاف و حجاب با حضور خود به دلیل وظیفه شرعی قدردانی کرد و گفت: این مجمع در اماکن مقدس، شهدای حفظ تمامیت ارضی کشور و اسلام جان باختند و این افتخاری است برای پلیس که به وظیفه الهی، قانونی و شرعی خود همانند شهدا در محضر شهدا عمل می کند.

سردار فرجا ادامه داد: ماجرای غم انگیز عفاف و حجاب که دشمنان برای آن برنامه ریزی کردند، نه برای امروز است و نه دیروز، بلکه ریشه این نقشه شوم به زمان حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) برمی گردد. . .

رادان مسئولان و مردم را به هوشیاری دعوت کرد و افزود: دشمن با تمام قوا در حال برنامه ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است. این غیرت مردم ایران اسلامی در برابر کلیت کفر با حمایت همه جانبه مادران و زنان مومن و عفیفی بود که سالها توانستند در مقابل دشمن مقاومت کنند.

فرمانده فرجا ادامه داد: دشمن متوجه شد که نمی تواند با اصل حجاب و عفاف مقابله کند، به همین دلیل به مقابله با نقشه های شوم خود برای تضعیف و تخریب بنیان خانواده اسلامی ایرانی پرداخت. جبهه کفر تمام تلاش خود را برای از بین بردن حجاب و دین مردم ایران می کند. رضاشاه که از سوی غربی ها منصوب شده بود، نتوانست حجاب و دین را از مردمی که پیرو امیرالمومنین (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) بودند، بگیرد.

رادان تصریح کرد: غربی ها با استفاده از ابزار رسانه ای سعی در ایجاد تحریف داشتند. چون می دانند وقتی حیا و عفت که دو بال اساسی دین و اسلام است از بین برود غیرت مردم از بین می رود اما دشمن نمی دانست که مردم ایران با حمایت نیروی انتظامی ، با تلاشی وصف ناپذیر به دنبال احیای دین خود هستند. شهید کاظمی و شهدای گرانقدری که در اصفهان آرمیده اند شهدای گلستان ثابت می کنند که مردم ایران از نقشه های دشمن کوتاهی نمی کنند و مردم اصفهان مایه مباهات ایران اسلامی هستند که سال ها در مقابل انقلاب ایستادگی کرده اند. با غیرت و دینداری اش.

فرمانده فرجا گفت: مردم باید به داشتن رئیس جمهور با عظمت و با علم و دانش و تلاش مضاعف برای رفع گره های ایجاد شده و مشکلات مردم افتخار کنند و نمایندگان مجلس نیز از جمله افرادی بودند که سخت کار کرده. و شهرت آنها را بهبود بخشید. به میدان آوردند که لایحه حجاب و عفاف به بهترین شکل ممکن تصویب شد.

رادان ادامه داد: ما در کنار قبور شهدا عهد می بندیم که مدافع خون شهدا باشیم و با کمک خود برای پاسداری از دختران سرزمینمان و مادران عزیز کشور راه طرح نور را ادامه دهیم. تا مادران آینده مانند گذشته شهید باشند.

وی در بخشی از سخنان خود این پرسش را مطرح کرد که در دانشگاه های آمریکا، انگلیس و فرانسه چه می گذرد؟ و در دانشگاه هایی که دختران مظلوم در بدترین شرایط مورد حمله قرار می گیرند، چه می گذرد؟ وی بیان کرد: دشمنان هر کاری از دستشان بر می آید برای تضعیف مردم ایران و تضعیف آنها نسبت به دین با تحریف واقعیت انجام می دهند، اما حماسه روز نهم همچنان در حال شکل گیری است و این حرکت ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=251293

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.