افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

حمله حزب الله لبنان به پادگان «بارنیت» رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 251263
حمله حزب الله لبنان به پادگان «بارنیت» رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رسانه های عبری اعلام کردند که پایگاه های ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه الجلیل چیز های دیگر در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله موشکی جنوب لبنان قرار گرفتند. با توجه به گزارش خبرگزاری الجزیره، حزب الله لبنان اعلام کرد که مقر لشکر 91 در […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رسانه های عبری اعلام کردند که پایگاه های ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه الجلیل چیز های دیگر در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله موشکی جنوب لبنان قرار گرفتند.

با توجه به گزارش خبرگزاری الجزیره، حزب الله لبنان اعلام کرد که مقر لشکر 91 در دوران باستان اسلحه موشکی را نشانه گرفتیم و موشک به هدف اصابت کرد.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز مستقیماً به سمت یک هدف اسرائیلی در پادگان شلیک کرد.آب گوشت“ذره برای جسم مستقیم حمایت کردن انجام داده است.

روزنامه‌نگار الجزیره همچنین اعلام کرد که موشک‌هایی از جنوب لبنان به سمت پایگاه‌های اسرائیلی در این کشور شلیک شده است الجلیل چیز های دیگر منتشر شد

چند روز پیش حزب الله لبنان در بیانیه ای از این حمله خبر داد وزوز بار سنگینی بر دوش رژیم صهیونیستی گذاشته است. در این بیانیه آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و کمک به مقاومت شجاع و شرافتمندانه. که در و در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به شهرک آنها منصف هستند و کشته شدن یکی از رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت 13:40 امروز سه شنبه 3 فروردین 1393 در یک حمله هوایی گسترده با هواپیماهای بدون سرنشین بمب گذاری انتحاری در مقر تیپ و مقر یگان جولانی منیت ها 621 در پادگان سرگا در شمال شهر اشغالی آکر به او حمله کردند و خسارات خاصی به او وارد کردند.

حزب الله لبنان روز گذشته در بیانیه هایی اعلام کرد که در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به خاک لبنان، عملیات جدیدی را علیه شهرک های صهیونیست نشین واقع در مناطق شمالی سرزمین های اشغالی انجام داده است.

دفتر اطلاع رسانی جنگ حزب الله لبنان تاکید کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 17 امروز در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شریف آن و در پاسخ به حملات دشمن اسرائیلی به روستاهای پایدار و منازل غیرنظامیان در جنوب. چهارشنبه 1 مه 2024 ساختمانی در روستا منظره سلاح های مناسب را نشانه گرفتند و مستقیماً به او ضربه زدند.

همچنین حزب الله لبنان اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین و در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان ساعت 17:35 امروز 2 ساختمان در شهرک صهیونیست نشین را تخریب کردند.نهالآنها موشک های هدایت شونده را هدف قرار دادند.

رسانه های رژیم صهیونیستی همچنین اذعان کردند که این موشک ها به دو ساختمان در شهرک صهیونیست نشین اصابت کرده است. نهال که در الجلیل چیز های دیگر از آن زمان در شمال سرزمین های اشغالی واقع شده است منبع: آمدن آژیر خطر در شهرک صهیونیستیمنظرهگزارش دادند.

از سوی دیگر حملات ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان ادامه دارد.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان درباره حمله توپخانه ای ارتش اسرائیل به این شهر»آیتا مردمدر جنوب لبنان گزارش شده است.

خبرگزاری رسمی لبنان نیز اعلام کرد که یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی با 2 موشک در منطقه در دوردست قرار دارد.کاشی سقف“و”ماروهینجنوب لبنان را هدف قرار داده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=251263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.