افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
2

طرز تهیه کاکائو سیب زمینی به 3 روش / بهتون میگم چیکار کنید تا کوکو ترد و خوشمزه بشه

  • کد خبر : 251232
طرز تهیه کاکائو سیب زمینی به 3 روش / بهتون میگم چیکار کنید تا کوکو ترد و خوشمزه بشه

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- کوکو غذای خوشمزه ای است و می توان گفت با هر غذایی می توانیم کوکو درست کنیم. انواع گوشت ها، حبوبات، سبزیجات و … قابل تبدیل به کاکائو هستند. از نارگیل گیاهی محبوب گرفته تا نارگیل لوبیا سبز، نارگیل بادمجان و کدو و… نارگیل سیب […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- کوکو غذای خوشمزه ای است و می توان گفت با هر غذایی می توانیم کوکو درست کنیم. انواع گوشت ها، حبوبات، سبزیجات و … قابل تبدیل به کاکائو هستند. از نارگیل گیاهی محبوب گرفته تا نارگیل لوبیا سبز، نارگیل بادمجان و کدو و… نارگیل سیب زمینی یکی دیگر از نارگیل های معروف است که به روش های مختلف درست می شود. در این مقاله سه روش پخت فوق العاده نارگیل سیب زمینی را به شما آموزش می دهیم. تا انتها با ما همراه باشید.

نارگیل سیب زمینی خام

مواد لازم برای کاکائو سیب زمینی خام

4 عدد سیب زمینی متوسط

3 عدد تخم مرغ

یک پیاز متوسط

یک قاشق غذاخوری زعفران

یک قاشق غذاخوری آرد سفید

جعفری و گشنیز یک قاشق غذاخوری

نمک، زردچوبه و فلفل سیاه به اندازه کافی.

روغن کافی

kooku-sibzamini5

طرز تهیه کاکائو خام سیب زمینی

سیب زمینی ها را پوست بگیرید و با رنده ریز رنده کنید. پیاز را هم پوست گرفته و رنده می کنیم و آب اضافی سیب زمینی و پیاز رنده شده را کاملا می گیریم. آنها را در ظرفی بریزید و تخم مرغ ها را اضافه کنید. نمک، فلفل سیاه، زردچوبه و زعفران آماده را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

سپس جعفری و گشنیز خرد شده را به مخلوط سیب زمینی، پیاز و تخم مرغ اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. یک ماهیتابه مناسب را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید و داخل آن روغن مخصوص سرخ کردنی بریزید. وقتی روغن داغ شد قالب سیلیکونی یا فلزی را در تابه قرار دهید و مخلوط کاکائو را با قاشق داخل قالب بریزید. وقتی کاملا سفت شد قالب را برمی داریم.

kooku-sibzamini6

یک طرف نارگیل سیب زمینی خام را با حرارت ملایم می گذاریم بپزد و کاملا سرخ شود سپس آن را برمی گردانیم تا طرف دیگر نارگیل نیز کاملا سرخ شود.

نارگیل سیب زمینی پخته شده

مواد لازم برای تهیه نارگیل سیب زمینی پخته

4 عدد سیب زمینی بزرگ

2 عدد تخم مرغ

یک قاشق چایخوری نمک و زردچوبه

نصف قاشق چایخوری فلفل سیاه

روغن به میزان لازم

طرز تهیه نارگیل سیب زمینی پخته

برای تهیه نارگیل سیب زمینی پخته، ابتدا باید سیب زمینی ها را بپزید. وقتی پختند و کمی خنک شدند با رنده یا چرخ گوشت چرخ کنید. در این مرحله تخم مرغ ها را اضافه کرده و مخلوط کنید. نمک و ادویه را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

این تلاش-3 است

روغن را در ماهیتابه بریزید و بگذارید داغ شود. مقداری از مواد را بردارید و در دست فرم دهید و در تابه قرار دهید تا سرخ شود. دو طرف آن را سرخ کنید و روی دستمال کاغذی بگذارید تا روغن اضافی آن گرفته شود.

کاکائو روی بیکن سیب زمینی

مواد لازم برای سیب زمینی پر شده با کاکائو

4 عدد سیب زمینی بزرگ

2 عدد تخم مرغ

گوشت چرخ کرده 200 گرم

یک پیاز

جعفری خرد شده 2 قاشق غذاخوری

یک قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی

نمک 2 قاشق چایخوری

نصف قاشق چایخوری فلفل سیاه

زردچوبه یک قاشق چایخوری

پودر سیر و آویشن به دلخواه

روغن به میزان لازم

مرغ-شکمپور7

طرز تهیه نارگیل سیب زمینی شکم پر

برای تهیه نارگیل سیب زمینی شکم پر، ابتدا باید سیب زمینی ها را بپزید. وقتی پختند و کمی خنک شدند با رنده یا چرخ گوشت چرخ کنید. تخم مرغ ها را اضافه کنید و مخلوط کنید. جعفری خرد شده، نصف نمک و ادویه را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

برای تهیه سس گوشت ابتدا پیاز را نگینی خرد کرده و در روغن تفت دهید تا طلایی شود. گوشت چرخ کرده را اضافه کنید و هم بزنید تا رنگ گوشت تغییر کند. نمک و بقیه ادویه ها را اضافه کنید. بعد از یک دقیقه تفت دادن رب گوجه فرنگی را اضافه کنید و یک دقیقه دیگر هم بزنید و تمام.

kooku-sibzamini4

روغن را در ماهیتابه بریزید و بگذارید داغ شود. مقداری از مخلوط سیب زمینی را بردارید و روی دست خود بمالید. مقداری از گوشت را روی سیب زمینی بریزید و مقداری از سیب زمینی را دو بار روی آن قرار دهید و اطراف نارگیل را صاف کنید تا یکدست شود. در این مرحله توصیه می شود دست های خود را با آب خیس کنید تا مواد به دست نچسبد.

شیرینی هایی را که در دستانتان شکل داده اید با احتیاط داخل تابه قرار دهید تا سرخ شوند. دو طرف آن را سرخ کنید و روی دستمال کاغذی بگذارید تا روغن اضافی آن گرفته شود. همینطور ادامه دهید تا مواد سس سیب زمینی و گوشت تمام شود.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=251232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.